Angstlei Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Har i lengre tid hatt søvnvansker, bruker 7.5mg imovane så jeg får sovne, men våkner etter 3-4 timer og får ikke sove noe mer. Har brukt 20mg Atarax i 4-5 mnder og de virket bra i begynnelsen, men så plutselig sluttet de å virke. Har prøvd nå to ganger å ta 5 dagers pause, men det hjelper ikke. Holder fortsatt med på nedtrappingen av Rivotril og er nå nede i 0.79mg ifra 2mg, og ha ganske tøffe abstinenser, noe som sikkert påvirker søvnen, og over en mnd med så lite søvn gjør alt værre. Har lest at flere her inne bruker Seroquel, vil det være fornuftig å prøve ut dette, eller har du andre anbefalinger ?. 0 Siter
Underbar Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Jeg har hatt søvnproblemer i mer enn 20 år. Seroquel er den medisinen jeg sover mest sammenhengende på. Blir behagelig trøtt av den, og jeg sliter aldri med tidlige oppvåkninger mer. Drømmene er mye mer intense og virkelignære enn tidligere da. Men merker ikke særlig hangover slik som ved feks vallergan. Imovane bruker jeg også i perioder. Men liker seroquel bedre, for den får bort tankekjøret før leggetid og gjør meg "naturlig" trøtt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Seroquel 25-50 mg er et utmerket valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.