Gå til innhold

Avslag fra Fylkesmannen - krever ufør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klagde oppholdet mitt på akuttpsykiatrien, men fylkeslegen mener jeg ble behandlet innen lovverket. Jeg er så uenig, jeg har så mye traumer fra oppholdet, fikk ingen støtte samtale etter belteleggingen. Jeg krever nå ufør som erstatning, jeg kan dessverre ikke jobbe med mine lidelser og traumer

Skrevet
7 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg klagde oppholdet mitt på akuttpsykiatrien, men fylkeslegen mener jeg ble behandlet innen lovverket. Jeg er så uenig, jeg har så mye traumer fra oppholdet, fikk ingen støtte samtale etter belteleggingen. Jeg krever nå ufør som erstatning, jeg kan dessverre ikke jobbe med mine lidelser og traumer

Det er trist du har fått traumer :( 

Men jeg er redd du ikke kan kreve ufør, det må du søke på. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonymesen skrev:

Det er nok ikke mulig å få ufør som erstatning. Men har du PU får du nok garantert uføre av den grunn.

Anonymkode: f4f6f...366

Nicklusheletida
Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Kreve å slippe fengsel etter kriminelle handlinger

Kreve å slippe psykiatrisk behandling enda du sier at du kan komme til å bli kriminell igjen, da det er så vanskelig å la være.

Kreve ufør som erstatning ? :o

Du er visst ganske kravstor du.

Skrevet

I og med at du har vært tvangsbehandlet, fortsatt har store psykiske vansker og har PU, så har du nok krav på uføretrygd.

Skrevet
4 minutter siden, Kanonføde skrev:

I og med at du har vært tvangsbehandlet, fortsatt har store psykiske vansker og har PU, så har du nok krav på uføretrygd.

Skal søke om dette neste år etter jeg har vært på avklaring. Men kan man få UFØR uten PU, nå har jo to tester vist at jeg har PU. Har 5-6 diagnoser

Skrevet

Tror ikke du blir uføretrygdet av OCD og derealisasjonslidelse. Men samlet, med PU så er det nok veldig mulig.

Skrevet
4 minutter siden, Inner self skrev:

Tror ikke du blir uføretrygdet av OCD og derealisasjonslidelse. Men samlet, med PU så er det nok veldig mulig.

Ikke av derealisasjonslidelse? Kan du da forklare meg hvordan jeg skal leve? Av den lidelsen går det ikke å jobbe, ligger nesten heledag, jeg mener det er grunnlag for ufør pga det, hvorfor mener du at det ikke er det? Hvorfor gir PU det og ikke derealisasjon det, det er derealisasjon som plager meg mest. Jeg har ikke fungering pga denne lidelsen, og om jeg ikke får ufør pga det, må jeg leve av sosial resten av livet da?

Skrevet
Akkurat nå, Anonymesen skrev:

Ikke av derealisasjonslidelse? Kan du da forklare meg hvordan jeg skal leve? Av den lidelsen går det ikke å jobbe, ligger nesten heledag, jeg mener det er grunnlag for ufør pga det, hvorfor mener du at det ikke er det? Hvorfor gir PU det og ikke derealisasjon det, det er derealisasjon som plager meg mest. Jeg har ikke fungering pga denne lidelsen, og om jeg ikke får ufør pga det, må jeg leve av sosial resten av livet da?

Det er ikke SÅ vanskelig å bli ufør. Du får ufør, det vet jeg faktisk. Hvorfor kan du ikke søke nå?

Anonymkode: d77b5...6a8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke SÅ vanskelig å bli ufør. Du får ufør, det vet jeg faktisk. Hvorfor kan du ikke søke nå?

Anonymkode: d77b5...6a8

Jeg må gå gjennom avklaring i 8 uker, det er bra hvis det er en slik vurdering også, lettere for nav å vurdere da. Skal til Pakistan snart, er tilbake i slutten av desember så skal jeg søke i februar sikkert

Skrevet
15 minutes ago, Anonymesen said:

Jeg må gå gjennom avklaring i 8 uker, det er bra hvis det er en slik vurdering også, lettere for nav å vurdere da. Skal til Pakistan snart, er tilbake i slutten av desember så skal jeg søke i februar sikkert

Hvis du skal på utenlandsferie så må du høre med NAV om det før du drar. Hvis du f.eks. går på AAP så kan du bli anmeldt og straffet for trygdesvindel hvis du oppholder deg for lenge i utlandet. Det er ganske strengt.

Nicklusheletida
Skrevet
20 minutter siden, Anonymesen skrev:

Du må søke til Nav for å få lov til å reise til Pakistan.

Skrevet
5 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvis du skal på utenlandsferie så må du høre med NAV om det før du drar. Hvis du f.eks. går på AAP så kan du bli anmeldt og straffet for trygdesvindel hvis du oppholder deg for lenge i utlandet. Det er ganske strengt.

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Du må søke til Nav for å få lov til å reise til Pakistan.

Jeg har snakket med NAV og det er greit, blir borte i 3 uker. Takk for at dere sier ifra, vi er alle venner, håper dere ikke er sinte på meg

Skrevet
25 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg må gå gjennom avklaring i 8 uker, det er bra hvis det er en slik vurdering også, lettere for nav å vurdere da. Skal til Pakistan snart, er tilbake i slutten av desember 

Hvordan orker du det hvis du er så syk? Spiller du?

Anonymkode: f4f6f...366

Skrevet
2 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg har snakket med NAV og det er greit, blir borte i 3 uker. Takk for at dere sier ifra, vi er alle venner, håper dere ikke er sinte på meg

Hvorfor i all verden skulle folk her inne bruke energi på å være sint på en person de absolutt ikke har noe forhold til..?

Anonymkode: 26d65...a12

Nicklusheletida
Skrevet
12 minutter siden, Anonymesen skrev:

Bekymret for å måtte leve av sosialpenger resten av livet. Store psykiske traumer og ligger i senga hele dagen, men likevel har du både økonomi og psykisk helse til å dra til Pakistan ?

Er ikke sint, men historien din henger ikke på greip.

BrukerErHeltAnonym
Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Bekymret for å måtte leve av sosialpenger resten av livet. Store psykiske traumer og ligger i senga hele dagen, men likevel har du både økonomi og psykisk helse til å dra til Pakistan ?

Jeg mistenker noe avansert trolling her.

Skrevet
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

dette er ikke riktig. Jeg har penger fordi jeg får AAP, jeg vil ikke reise men familien skal, og jeg kan ikke være alene hjemme, jeg har ikke lyst fordi jeg er dårlig legene anbefaller det heller ikke. Bare for jeg reiser til Pakistan betyr det ikke at jeg ikke er syk

Nicklusheletida
Skrevet
2 minutter siden, BrukerErHeltAnonym skrev:

Jeg mistenker noe avansert trolling her.

Gjør nok det jeg også etter hvert.

Skrevet
10 minutes ago, Nicklusheletida said:

henger ikke på greip.

dejavu... vel.

Anonymkode: 2dc47...ec5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...