Anonymesen Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Gjør nok det jeg også etter hvert. syns du behandler meg dårlig, dette er ikke trollings 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 3 minutter siden, Anonymesen skrev: syns du behandler meg dårlig, dette er ikke trollings "Trollings"? Litt uvanlig ord, ikke mange som bruker det, vel. Anonymkode: f4f6f...366 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 2 minutes ago, AnonymBruker said: "Trollings"? Litt uvanlig ord, ikke mange som bruker det, vel. Anonymkode: f4f6f...366 the plot thickens... Anonymkode: 2dc47...ec5 0 Siter
Gjest Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 43 minutter siden, BrukerErHeltAnonym skrev: Jeg mistenker noe avansert trolling her. Jeg mistenker ustabilitet og alvorlig sykdom. Trist at man blir mistenkt for trolling når man åpent og ærlig forteller hvordan man har det. Jeg synes ikke man skal gjøre sånt. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 22. november 2016 Forfatter Skrevet 22. november 2016 4 minutter siden, MxxM skrev: Jeg mistenker ustabilitet og alvorlig sykdom. Trist at man blir mistenkt for trolling når man åpent og ærlig forteller hvordan man har det. Jeg synes ikke man skal gjøre sånt. Takk ! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 4 minutes ago, Anonymesen said: Takk ! Vet om en annen forumbruker som har mellomrom mellom ordet og utropstegnet/spørsmålstegnet... sier ikke mer. Men det er jo ikke deg, såklart, for han liker ikke muslimer engang. Anonymkode: 2dc47...ec5 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 (endret) 22 minutter siden, MxxM skrev: Jeg mistenker ustabilitet og alvorlig sykdom. Trist at man blir mistenkt for trolling når man åpent og ærlig forteller hvordan man har det. Jeg synes ikke man skal gjøre sånt. Ærlig sa du ? Endret 22. november 2016 av Nicklusheletida . 0 Siter
Gjest Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Ærlig sa du ? Ja. Kanskje den tråden var vrangforestillinger for alt vi vet. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, MxxM skrev: Ja. Kanskje den tråden var vrangforestillinger for alt vi vet. I denne tråden virket han meget klar i fohold til alle de psykotiske historiene som kom over lengre tid her på dol, som han altså her innrømmer var skuespill fra ende til annen alt sammen. Når han ikke blir trodd i fortsettelsen, må han altså bare takke seg selv. Mye som ikke rimer i de nye historiene/ kravene også. Krav meg her og krav meg der. Mye rart man kan finne på for å få viljen sin og deretter reise til hjemlandet for å feriere litt. Jadda. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Alt som blir skrevet på internett kan være vrangforestillinger. Anonymkode: 2dc47...ec5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.