AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Hei Jeg ønsker å gå til en psykiater hvor jeg betaler av egen lomme, for å slippe å vente i månedsvis. I Bergen finner jeg kun Privat psykiater med refusjonsavtale. Driver disse også privat, altså at man kan komme til uten henvisning og betale selv? Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Hos såkalte "avtalespesialister" må du henvises, og du betaler det samme som i det offentlige. Det er så stort underskudd på psykiatere, at jeg betviler at noen driver uten avtale. 0 Siter
ISW Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 (endret) 8 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Hos såkalte "avtalespesialister" må du henvises, og du betaler det samme som i det offentlige. Det er så stort underskudd på psykiatere, at jeg betviler at noen driver uten avtale. Mener du at det ikke finnes privatpraktiserende psykiatere (som Kvakkestad m.flere) i Bergen? Det høres rart ut. Må vel uansett være noen som tar timer på kveldstid ved siden av vanlig jobb. Endret 22. november 2016 av issomethingwrong 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Det er jo bare å bruke "Gule sider". 0 Siter
Trine Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 http://fanapsykoterapisenter.no/hvem-er-vi-3/psykiater-tor-jacob-moe/ https://bypsykologene.no/?gclid=CjwKEAiA9s_BBRCL3ZKWsfblgS8SJACbST7DoxREQWmjZfigLKmpEE6iDMEoKCNtYd2eH6WIruANGBoCLC7w_wcB Den første linken er psykiaeter, den andre psykolog. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Denne psykiateren har refusjonsavtale, men jeg kom til hos henne innen noen få uker, såvidt jeg husker. Dyktig og sympatisk. http://fanapsykoterapisenter.no/hvem-er-vi-3/imw/ Anonymkode: 2f3d0...a66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Trådstarter her:) Virker som det er mange i Oslo. Kunne ønske jeg bodde der. Synd det er underskudd på psykiatere:( Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne psykiateren har refusjonsavtale, men jeg kom til hos henne innen noen få uker, såvidt jeg husker. Dyktig og sympatisk. http://fanapsykoterapisenter.no/hvem-er-vi-3/imw/ Anonymkode: 2f3d0...a66 Har hørt om henne:) Kom du til etter bare noen uker, det er jo helt utrolig! Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 17 minutter siden, Trine skrev: http://fanapsykoterapisenter.no/hvem-er-vi-3/psykiater-tor-jacob-moe/ https://bypsykologene.no/?gclid=CjwKEAiA9s_BBRCL3ZKWsfblgS8SJACbST7DoxREQWmjZfigLKmpEE6iDMEoKCNtYd2eH6WIruANGBoCLC7w_wcB Den første linken er psykiaeter, den andre psykolog. Prøvd å få fatt i han som driver uten avtale, ikke fått tak i han. Skal prøve igjen:) Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, issomethingwrong skrev: Mener du at det ikke finnes privatpraktiserende psykiatere (som Kvakkestad m.flere) i Bergen? Det høres rart ut. Må vel uansett være noen som tar timer på kveldstid ved siden av vanlig jobb. Skulle gjerne bodd i Oslo! Ser det er mange der, og hørt mye bra om Kvakkestad. Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt om henne:) Kom du til etter bare noen uker, det er jo helt utrolig! Anonymkode: 6c31d...5e0 Ja, ble henvist av fastlegen. Det tok overraskende kort tid. Vet ikke om jeg bare hadde flaks eller hva det var. Veldig fornøyd med henne i alle fall :-) Anonymkode: 2f3d0...a66 0 Siter
Trine Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å få fatt i han som driver uten avtale, ikke fått tak i han. Skal prøve igjen:) Anonymkode: 6c31d...5e0 Ok. Om han er den eneste uten driftsavtale i hele Bergen så er han vel en opptatt mann 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 4 minutter siden, Trine skrev: Ok. Om han er den eneste uten driftsavtale i hele Bergen så er han vel en opptatt mann Tydligvis!!!:) synest det er rart at det i Bergen er null, mens mange i Oslo. Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
Trine Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydligvis!!!:) synest det er rart at det i Bergen er null, mens mange i Oslo. Anonymkode: 6c31d...5e0 Ja, det er veldig rart. Bergen er jo ikke akkurat en liten bygd heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ble henvist av fastlegen. Det tok overraskende kort tid. Vet ikke om jeg bare hadde flaks eller hva det var. Veldig fornøyd med henne i alle fall :-) Anonymkode: 2f3d0...a66 Hmm, høres ut som du har hatt kjempe flaks!:) Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 I krsand kom jeg til en privat psykiater med avtale før det hadde gått to uker fra henvisningen ble sendt Anonymkode: d5d8c...0a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I krsand kom jeg til en privat psykiater med avtale før det hadde gått to uker fra henvisningen ble sendt Anonymkode: d5d8c...0a5 Det var kjapt!! Så bra:) Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var kjapt!! Så bra:) Anonymkode: 6c31d...5e0 Ja, og jeg var veldig takknemlig da. Men fikk ikke noe god hjelp der. Tok enda 1 1/2 år før jeg fikk skikkelig hjelp (dvs nå) .. Jeg var nok bare uheldig med psykiateren. Går til behandling på DPS nå og er veldig fornøyd Håper du får den behandlinga du trenger, hos rett person Anonymkode: d5d8c...0a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og jeg var veldig takknemlig da. Men fikk ikke noe god hjelp der. Tok enda 1 1/2 år før jeg fikk skikkelig hjelp (dvs nå) .. Jeg var nok bare uheldig med psykiateren. Går til behandling på DPS nå og er veldig fornøyd Håper du får den behandlinga du trenger, hos rett person Anonymkode: d5d8c...0a5 Så bra:) har en behandler nå, men ikke noe god hjelp, føler meg verre. Derfor litt desperat etter å finne en ny, men det er så lange ventetider. Det er noe med å treffe riktig person:) Anonymkode: 6c31d...5e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 Skrevet 22. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra:) har en behandler nå, men ikke noe god hjelp, føler meg verre. Derfor litt desperat etter å finne en ny, men det er så lange ventetider. Det er noe med å treffe riktig person:) Anonymkode: 6c31d...5e0 Absolutt! Jeg har vært hos flere andre i løpet av mitt liv, men fikk ikke noenting ut av det. Nå i høst går jeg til en som virkelig kan faget sitt OG han er medmenneske. Det er sjelden vare Ønsker deg lykke til! Anonymkode: d5d8c...0a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.