Gå til innhold

Privat psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ønsker å gå til en psykiater hvor jeg betaler av egen lomme, for å slippe å vente i månedsvis.

I Bergen finner jeg kun Privat psykiater med refusjonsavtale. Driver disse også privat, altså at man kan komme til uten henvisning og betale selv? 

Anonymkode: 6c31d...5e0

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hos såkalte "avtalespesialister" må du henvises, og du betaler det samme som i det offentlige.

Det er så stort underskudd på psykiatere, at jeg betviler at noen driver uten avtale.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hos såkalte "avtalespesialister" må du henvises, og du betaler det samme som i det offentlige.

Det er så stort underskudd på psykiatere, at jeg betviler at noen driver uten avtale.

Mener du at det ikke finnes privatpraktiserende psykiatere (som Kvakkestad m.flere) i Bergen? Det høres rart ut.

Må vel uansett være noen som tar timer på kveldstid ved siden av vanlig jobb.

Endret av issomethingwrong
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er jo bare å bruke "Gule sider".

Skrevet

Trådstarter her:)

Virker som det er mange i Oslo. Kunne ønske jeg bodde der.

Synd det er underskudd på psykiatere:( 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne psykiateren har refusjonsavtale, men jeg kom til hos henne innen noen få uker, såvidt jeg husker. Dyktig og sympatisk.

http://fanapsykoterapisenter.no/hvem-er-vi-3/imw/

Anonymkode: 2f3d0...a66

Har hørt om henne:) Kom du til etter bare noen uker, det er jo helt utrolig!

Skrevet
17 minutter siden, Trine skrev:

Prøvd å få fatt i han som driver uten avtale, ikke fått tak i han. Skal prøve igjen:) 

Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Mener du at det ikke finnes privatpraktiserende psykiatere (som Kvakkestad m.flere) i Bergen? Det høres rart ut.

Må vel uansett være noen som tar timer på kveldstid ved siden av vanlig jobb.

Skulle gjerne bodd i Oslo! Ser det er mange der, og hørt mye bra om Kvakkestad.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt om henne:) Kom du til etter bare noen uker, det er jo helt utrolig!

Ja, ble henvist av fastlegen. Det tok overraskende kort tid. Vet ikke om jeg bare hadde flaks eller hva det var. Veldig fornøyd med henne i alle fall :-) 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd å få fatt i han som driver uten avtale, ikke fått tak i han. Skal prøve igjen:) 

Ok. Om han er den eneste uten driftsavtale i hele Bergen så er han vel en opptatt mann ;)

Skrevet
4 minutter siden, Trine skrev:

Ok. Om han er den eneste uten driftsavtale i hele Bergen så er han vel en opptatt mann ;)

Tydligvis!!!:)

synest det er rart at det i Bergen er null, mens mange i Oslo.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydligvis!!!:)

synest det er rart at det i Bergen er null, mens mange i Oslo.

Ja, det er veldig rart. Bergen er jo ikke akkurat en liten bygd heller.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ble henvist av fastlegen. Det tok overraskende kort tid. Vet ikke om jeg bare hadde flaks eller hva det var. Veldig fornøyd med henne i alle fall :-) 

Hmm, høres ut som du har hatt kjempe flaks!:) 

Skrevet

I krsand kom jeg til en privat psykiater med avtale før det hadde gått to uker fra henvisningen ble sendt :)

Anonymkode: d5d8c...0a5

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I krsand kom jeg til en privat psykiater med avtale før det hadde gått to uker fra henvisningen ble sendt :)

Det var kjapt!! Så bra:)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var kjapt!! Så bra:)

Ja, og jeg var veldig takknemlig da.  Men fikk ikke noe god hjelp der. Tok enda 1 1/2 år før jeg fikk skikkelig hjelp (dvs nå) .. Jeg var nok bare uheldig med psykiateren. Går til behandling på DPS nå og er veldig fornøyd :)

Håper du får den behandlinga du trenger, hos rett person :)

Skrevet

Ja, og jeg var veldig takknemlig da.  Men fikk ikke noe god hjelp der. Tok enda 1 1/2 år før jeg fikk skikkelig hjelp (dvs nå) .. Jeg var nok bare uheldig med psykiateren. Går til behandling på DPS nå og er veldig fornøyd :)

Håper du får den behandlinga du trenger, hos rett person :)

Så bra:) har en behandler nå, men ikke noe god hjelp, føler meg verre. Derfor litt desperat etter å finne en ny, men det er så lange ventetider. Det er noe med å treffe riktig person:) 

Skrevet

Så bra:) har en behandler nå, men ikke noe god hjelp, føler meg verre. Derfor litt desperat etter å finne en ny, men det er så lange ventetider. Det er noe med å treffe riktig person:) 

Absolutt! Jeg har vært hos flere andre i løpet av mitt liv, men fikk ikke noenting ut av det. Nå i høst går jeg til en som virkelig kan faget sitt OG han er medmenneske. Det er sjelden vare ;) 

Ønsker deg lykke til! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...