morsan Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 7 minutter siden, Trine skrev: Ja, hun ville jeg skulle ha en bok som jeg brukte til å skrive ned ting som dukket opp mellom timene. Eller jeg vet ikke om hun ville det eller bare foreslo det. Å skrive ned på mobilen tar for mye tid syns jeg. Så ødelegger den veldig for fokuset så for meg er det nok ikke så lurt å bruke mobilen for å notere ting i løpet av timen. Men jeg var jo hos bokhandelen, med den hensikt å kjøpe kladdebok og et bursdagskort. Kom ut med bursdagskort og gavepapir (trengte papir også altså, til julegaver). Jeg bruker mobil til ALT, og synes ikke det er mer tidkrevende å notere avtaler, huskelister og annet der enn i papirbøker. Vanesak. 0 Siter
Trine Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 2 timer siden, morsan skrev: Jeg bruker mobil til ALT, og synes ikke det er mer tidkrevende å notere avtaler, huskelister og annet der enn i papirbøker. Vanesak. Nei, de fleste syns kanskje ikke det. Men jeg bruker kortere tid på å skrive for hånd enn å skrive på mobilen. Også blir jeg forstyrret dersom jeg f.eks har fått en melding, det har kommet en oppdatering eller hva enn mobilen skulle finne på å varsle. Jeg kan henge meg opp i det og dermed gå glipp av hva som blir sagt resten av timen. Sånn er det når man ikke klarer styre sitt eget fokus, en flue er nok til å ikke få med seg hva som blir sagt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Behandler ringte i dag og oppgaven var å skrive ned situasjoner der jeg er. ... ja nettopp ubesluttsom . Så nå har jeg fått notert ned oppgaven så jeg ikke glemmer den igjen Anonymkode: 8602a...830 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.