Gå til innhold

Folk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror folk må være uintelligente når de hele tiden skal snakke om og kommentere andre, ofte fremmede de kan ha hørt rykter om. Var det ikke slik det var på barneskolen? Jeg tror det er en negativ korrelasjon med IQ her?

Anonymkode: d5c3d...a39

Skrevet

Ja, slikt er egentlig ganske kjedelig å høre på også. Er heldigvis ikke alle som er sånn. Ofte, i mitt liv, er de som er glad i sladder ganske høylytte og de snakker sykt fort. Jeg bare sier ja og ha så godt jeg kan, og er glad det ikke er tid/rom slik at jeg må ha en mening. Kjenner smarte folk som er sånn jeg, men jeg tror de er veldig usikre.

Anonymkode: 73c74...037

Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja, slikt er egentlig ganske kjedelig å høre på også. Er heldigvis ikke alle som er sånn. Ofte, i mitt liv, er de som er glad i sladder ganske høylytte og de snakker sykt fort. Jeg bare sier ja og ha så godt jeg kan, og er glad det ikke er tid/rom slik at jeg må ha en mening. Kjenner smarte folk som er sånn jeg, men jeg tror de er veldig usikre.

Hvilken rolle spiller det om de er høylytte og snakker fort?

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror folk må være uintelligente når de hele tiden skal snakke om og kommentere andre, ofte fremmede de kan ha hørt rykter om. Var det ikke slik det var på barneskolen? Jeg tror det er en negativ korrelasjon med IQ her?

Hvem vet.

Anonymkode: e5671...f90

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken rolle spiller det om de er høylytte og snakker fort?

For meg. De jeg kjenner som har for vane å snakke rykter tar mye plass. Det jeg mente med å skrive det (nå er jeg ute på baksnakkingsvann selv her), er at da slipper jeg å si noe og kan egentlig fjerne meg fra hele situasjonen. Og heller si noe sånt som at det har jeg aldri lagt merke til, hvis jeg blir spurt om hva jeg mener. 

Jeg har sagt tydelig i fra noen ganger om at jeg ikke liker sånt snakk, men det er ikke alltid det er noe vits. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For meg. De jeg kjenner som har for vane å snakke rykter tar mye plass. Det jeg mente med å skrive det (nå er jeg ute på baksnakkingsvann selv her), er at da slipper jeg å si noe og kan egentlig fjerne meg fra hele situasjonen. Og heller si noe sånt som at det har jeg aldri lagt merke til, hvis jeg blir spurt om hva jeg mener. 

Jeg har sagt tydelig i fra noen ganger om at jeg ikke liker sånt snakk, men det er ikke alltid det er noe vits. 

Åja, da mener du at det er dårlig moral da. Sånn er ikke du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...