Fortsatthåp Skrevet 23. november 2016 Skrevet 23. november 2016 (endret) hei og hå. jeg har eksamen imorra og tema er ledelse. Så lurte jeg på om noen her har noen aktuelle saker om ledelse, fra media siste tiden. så jeg kan reflektere på noe stoff utenom pensum og dermed kanskje få bedre karakter. Kan godt være ledelses teorier som har dukket opp i det siste, og gjerne rot i organisasjonpsyk ,sosialpsyk ,kommunikasjonpsyk ,gruppepsyk. Det kan ha noe med psykiatri å gjøre. ja uansett hva dere sier(hvis noen sier noe) så kan det hjelpe. Og NHD er også velkommen å si noe. og hvis dette er feil forum å spørre om slik i så er det greit og tråden kan fjernes. men alle innlegg vil eventuell fremme min selvfølelse og motivere meg til å gjøre det bra i morgen. så er kanskje rett forum alikavel. Endret 23. november 2016 av Fortsatthåp 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 24. november 2016 Skrevet 24. november 2016 Det er en fb side som heter "mobbing på arbeidsplassen" (tror det er rett navn) og de linker til mange gode saker om ledelse. Anbefales 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.