Gå til innhold

Selvskadingstrangen forsvinner aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det må være flere år siden jeg sist skadet meg, men trangen forsvinner aldri.

Jeg er langt nede for tiden, og trangen er sterk. Ser ingen grunn til ikke å gi meg selv en bitte liten pause fra den psykiske smerten. Det er bare folks fordømmelse som holder igjen. Men det må være bedre enn å gjøre noe verre.

Anonymkode: 9afe0...c88

Skrevet

Eller kanskje bedre å bli ferdig for godt. Jeg er sliten av livet.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det må være flere år siden jeg sist skadet meg, men trangen forsvinner aldri.

Jeg er langt nede for tiden, og trangen er sterk. Ser ingen grunn til ikke å gi meg selv en bitte liten pause fra den psykiske smerten. Det er bare folks fordømmelse som holder igjen. Men det må være bedre enn å gjøre noe verre.

Jeg skjønner ikke helt hva slags svar du ønsker på dette innlegget? Det kan nesten virke som om du søker tillatelse fra nettet til å skade deg selv.

Skrevet

Håper du ikke skader deg selv og at du finner ut hvorfor du har psykisk smerte slik at den kan forsvinne

Skrevet
25 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva slags svar du ønsker på dette innlegget? Det kan nesten virke som om du søker tillatelse fra nettet til å skade deg selv.

Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg deler smerten og fortvillelsen. På tide jeg gjør mine egne valg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...