florista Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Nå gjør de noe med meg som jeg ikke er helt komfortabel med:( Er innlagt frivillig på DPS. Det ble for mye inntrykk rundt meg og angsten og redselen ble altfor høy. Resulterte i mindre søvn og nesten grensepsykotisk redsel kalte de det. Hukommelse lik null. Men så øker de seroquel fra 25mg til 50mg samtidig som de gir meg 15mg truxal på kvelden. Men så skjer dette, som er så velkjent for meg. Jeg blir redd av medisineringen. Den gjør noe med meg. Gjør at jeg ikke føler meg som meg selv. Jeg ble neddopet som liten når overgrep skjedde, kanskje derfor jeg er så redd av sånt... Men nå føles det som om jeg sitter med de samme følelsene, samme redselen, bare helt uten mulighet til å vise det for de. Jeg kunne gråte, ha bortfall, snakke, vise min redsel. Nå føles jeg alene inni kroppen min. Uten å klare å vise hva som foregår inni meg? Gir det mening? De sier jeg kan kjøre bil med truxal. Verre med mer vival. For meg er vival en mye mindre "tung" medisin enn truxal. Jeg er trygg på vival. Den gjør ikke det med meg, som truxalen gjør. Vet NHD nå vil si jeg må tåle ubehag, men forstår du dilemmaet mitt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Jeg forstår hvordan du har det, men kan også berolige? deg med at dette er meget små doser. 0 Siter
florista Skrevet 25. november 2016 Forfatter Skrevet 25. november 2016 Takk. Men om jeg holder ut, vil det avta litt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Ja, det er jeg sikker på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.