AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 For meg betyr det en følelse av å ikke eie meg selv , at andre vet hvem jeg er og hvordan jeg tenker . Identitetsforrstyrret når du føler deg så ulik ? Anonymkode: 69b59...089 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg betyr det en følelse av å ikke eie meg selv , at andre vet hvem jeg er og hvordan jeg tenker . Identitetsforrstyrret når du føler deg så ulik ? Anonymkode: 69b59...089 For meg betyr det at jeg blir lik dem jeg er med. Hadde diagnosen identitetsforstyrrelse en gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Noe som heter det? hørt at det fins psykdom hvor du er / kan være ulike " identiteter". Får ofte høre , du er helt annerledes nå .. Tror jeg er overdrevent drevet sv selvoppfyllende profetier . Anonymkode: 69b59...089 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.