Gå til innhold

Å ombestemme seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være en type brist om du plutselig noen dager ikke klarer å ta avgjørelser og vingler frem og tilbake ?.

Eks om du skal ut eller ikke, ikke vet hva du skal ha på deg, hva du orket , hva du vil , at du går for noe men må snu for du ikke klarer tanken likevel , at du kjenner deg uklar og ikke helt hvem du er og hva du vil. Ble spurt av en utreder på dps  om dette .Sa nei da , men jeg tenker dette er helt typisk meg på dårlige dager.. Redd for kognitiv svekkelse .

Anonymkode: 708c3...14f

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ambivalens ser en i hvert fall ved depresjoner, psykoselidelser og ocd.  Det er typisk at de blir verre i takt med sykdomsgraden.

Skrevet

takk for svar. Kjennes som jeg ikke er til stede i mer selv slike dager og er redd for å bli gal.

Anonymkode: 708c3...14f

Skrevet
6 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ambivalens ser en i hvert fall ved depresjoner, psykoselidelser og ocd.  Det er typisk at de blir verre i takt med sykdomsgraden.

Håper jeg ikke kupper tråden...:/ men dette kjenner jeg meg igjen i ja. Har ikke tenkt på at det har med min ocd å gjøre. Har bare ledd litt av meg selv, og sagt til mine venner og familie, at jeg er ekstremt dårlig på avgjørelser. Da lærte jeg noe nytt i dag og:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...