AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Kan det være en type brist om du plutselig noen dager ikke klarer å ta avgjørelser og vingler frem og tilbake ?. Eks om du skal ut eller ikke, ikke vet hva du skal ha på deg, hva du orket , hva du vil , at du går for noe men må snu for du ikke klarer tanken likevel , at du kjenner deg uklar og ikke helt hvem du er og hva du vil. Ble spurt av en utreder på dps om dette .Sa nei da , men jeg tenker dette er helt typisk meg på dårlige dager.. Redd for kognitiv svekkelse . Anonymkode: 708c3...14f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 Ambivalens ser en i hvert fall ved depresjoner, psykoselidelser og ocd. Det er typisk at de blir verre i takt med sykdomsgraden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 takk for svar. Kjennes som jeg ikke er til stede i mer selv slike dager og er redd for å bli gal. Anonymkode: 708c3...14f 0 Siter
Dory Skrevet 25. november 2016 Skrevet 25. november 2016 6 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Ambivalens ser en i hvert fall ved depresjoner, psykoselidelser og ocd. Det er typisk at de blir verre i takt med sykdomsgraden. Håper jeg ikke kupper tråden...:/ men dette kjenner jeg meg igjen i ja. Har ikke tenkt på at det har med min ocd å gjøre. Har bare ledd litt av meg selv, og sagt til mine venner og familie, at jeg er ekstremt dårlig på avgjørelser. Da lærte jeg noe nytt i dag og:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.