Gå til innhold

Kristendom og psykiatri.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke tanken på att gud ser og hører alt rene paranoide vrangforestillinger? Jeg husker jeg var livredd for att gud skulle høre tankene som Satan implanterte, da jeg var kristen. I enkelte subkulturer ville vel dette bli sett på som "åndebesettelse", ? Hele min dag og natt gikk med til å be til gud om att han måtte fjerne tankene som Satan implanterte.... Heldigvis ble dette borte med zyprexa, og nå liker jeg ikke gud noe lengre. Tror vel egentlig ikke på han heller. For hvis jeg ba 1000+( det verste er att det ikke er overdrivelse engang)ganger om dagen i halvannet år, så burde vel han fjernet disse tankene som jeg trodde Satan implanterte?

Anonymkode: 0eabc...0b5

Skrevet

Kjenner ei schizofren som gleder seg til å dø av leukemi som hun har bedt om å få for hun vil få det så fint i Himmelen og slippe lide

men så får hun aldri leukemi da...

så hun blir suicidal

for i Himmelen blir alt godt mens i livet er det vondt uansett hvor mye hun ber

Anonymkode: 4c9d9...cad

Skrevet

Jeg har bedt mye jeg og, men jeg får ikke alltid det jeg ber om. Får det jeg trenger der og da. 

Skrevet (endret)

Jeg ber myr og får ofte bønnesvar. de siste tre dager har jeg sluppet angst slik jeg har bedt Gud om. For en god Gud vi har

Endret av Ada jones fan
Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Stenger denne tråden etter å ha slettet en del kommentarer som ikke har noe å gjøre på forum for psykiatri.

• Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...