aa-k-j Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk (det umodne kan ha sammenheng med lærevanskene mine). Er i det siste blitt så usikker på ting ang psyken min og på hva jeg trenger og vil. Er usikker om jeg vil bli bedre (er til tider ustabil), usikker ang medisiner og om jeg vil ha behandling. Bruker Seroquel 50 mg istedenfor 100 mg slik som var planen da 100 mg gjorde meg så tett at jeg ikke fikk sove. Nå vil psyken min at jeg skal kutte ut seroquelen, slutte å ha miljøarbeidertjenesten, slutte å gå til fastlegen og ikke bruke den brukerstyrte senga på DPS. Hva i all verden skjer og hva skal jeg gjøre? Tviler på det nytter å si noe til fastlegen for han tar ikke grep om jeg ikke klarer det selv. Føler jeg stanger hodet i veggen nå. Vil, men samtidig ikke. Går og gjemmer meg snart i skam over å ikke mestre dette skikkelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 21 minutter siden, aa-k-j skrev: Har blandet pf med paranoia, ustabile og umodne trekk (det umodne kan ha sammenheng med lærevanskene mine). Er i det siste blitt så usikker på ting ang psyken min og på hva jeg trenger og vil. Er usikker om jeg vil bli bedre (er til tider ustabil), usikker ang medisiner og om jeg vil ha behandling. Bruker Seroquel 50 mg istedenfor 100 mg slik som var planen da 100 mg gjorde meg så tett at jeg ikke fikk sove. Nå vil psyken min at jeg skal kutte ut seroquelen, slutte å ha miljøarbeidertjenesten, slutte å gå til fastlegen og ikke bruke den brukerstyrte senga på DPS. Hva i all verden skjer og hva skal jeg gjøre? Tviler på det nytter å si noe til fastlegen for han tar ikke grep om jeg ikke klarer det selv. Føler jeg stanger hodet i veggen nå. Vil, men samtidig ikke. Går og gjemmer meg snart i skam over å ikke mestre dette skikkelig. Alt er jo frivillig, du må finne ut hva som passer for deg. 0 Siter
aa-k-j Skrevet 26. november 2016 Forfatter Skrevet 26. november 2016 15 minutter siden, stjernestøv skrev: Alt er jo frivillig, du må finne ut hva som passer for deg. Skulle ønske det var så enkelt. Har hørt så ofte fra andre hva de mener jeg har behov for og bør gjøre at jeg er redd det jeg selv vil ikke skal være godt nok. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. november 2016 Skrevet 26. november 2016 20 minutter siden, aa-k-j skrev: Skulle ønske det var så enkelt. Har hørt så ofte fra andre hva de mener jeg har behov for og bør gjøre at jeg er redd det jeg selv vil ikke skal være godt nok. Ja andre har jo alltid råd, du må høre på deg selv. Det er ditt liv, men forstår at du er ambivalent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.