Gå til innhold

Bullimi? Spiseforstyrret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 3 mnd nå har jeg slitt med ekstremt overspising, å da mener jeg virkelig overspising. Men for en mnd siden begynte jeg å få tvangstanker om at jeg må stikke fingeren ned i halsen. Så nå overspiser jeg og stikker fingeren ned i halsen. Er jeg Blandt folk så spiser jeg ingenting, da sulter jeg meg selv! Men så fort jeg kommer helt for meg selv finner jeg frem alt det usunne i skapene, på butikken osv og stue det i meg, rett etter inntak kaster jeg selv opp med vilje!

da jeg begynte å kaste opp med vilje begynte rett etter en voldtekt som gjør det vanskelig for meg å leve. Jeg brenner meg selv med lighter hver dag, sover lite og kår jeg først sover så våkner jeg flere ganger av mareritt! Jeg går rund med angst hele dagen, og gråter mye! Har slitt psykisk i flere år, men så ille som dette har det aldri vært før ( jeg som trodde jeg hadde hatt det ille tidligere ). Jeg har nå hatt 4 tvangsinnleggelser , en overdose på medisiner og lagt inn på akkutten, og hatt 2 innleggelser på 5 dager av hver! Men jeg sliter fortsatt! Blir sliten av å gå fra senga og inn til badet, gråter i terapitimene hos psykiateren ( noe som aldri har skjedd før etter denne hendelsen ) har gått til henne i 1 år, men har hatt henne som behandler i psykiatrisk avdeling flere ganger! Kaldsvetter og svetter om i annen, klump i halsen, vanskeligheter med å puste, gråter hele tiden, mye sint, selvskading, vil aller helst være alene, sjela mi er død mens kroppen lever, selvmordstanker osv

jeg er overvektig, og har godt av å slanke meg, 'men veldig synt at folk ikke tar spiseproblemer til en overvektig person alvorlig ( dem trenger jo å ta av seg ) det er vel kanskje jeg som tenker slikt, vet ikke?

Anonymkode: 15eb5...3b2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...