AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 De spør om jeg fikk en alvorlig sykdom før fylte 26. Fikk bp1 som 25. Skal jeg svare ja eller nei? Blir så flaut hvis jeg svarer ja på at det er alvorlig, som så sier de på neste møte at med alvorlig så mente de uhelbredelig kreft, liksom... Anonymkode: 2cd9f...8e8 0 Siter
Gjest Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De spør om jeg fikk en alvorlig sykdom før fylte 26. Fikk bp1 som 25. Skal jeg svare ja eller nei? Blir så flaut hvis jeg svarer ja på at det er alvorlig, som så sier de på neste møte at med alvorlig så mente de uhelbredelig kreft, liksom... Anonymkode: 2cd9f...8e8 Ja, bp1 er alvorlig sykdom. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Du kan trygt svare ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De spør om jeg fikk en alvorlig sykdom før fylte 26. Fikk bp1 som 25. Skal jeg svare ja eller nei? Blir så flaut hvis jeg svarer ja på at det er alvorlig, som så sier de på neste møte at med alvorlig så mente de uhelbredelig kreft, liksom... Anonymkode: 2cd9f...8e8 Hei Du kan absolutt svare ja på et slikt spørsmål. Når det gjelder vilkåret "alvorlig sykdom" (som påvirker beregningen av eventuell aap) er det ikke bare hvilken sykdom man har fått som er av betydning. BP1 er en diagnose som kan være alvorlig, det er imidlertid en rekke faktorer som spiller en rolle i vurderingen av om en fyller det juridiske vilkåret alvorlig sykdom, og da særlig hvordan sykdommen har påvirket akkurat din funksjonsevne både i relasjon til arbeidsliv, men også dagliglivet. Det er også strenge krav til dokumentasjon for at man skal få særskilt beregning på aap. Når det er sagt, så er det ikke flaut å svare ja når de spør, uansett hva de måtte komme til i din sak Anonymkode: 1b356...033 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.