Athena86 Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Hei. Som voksen nå fikk jeg høre at jeg har trekk av/eller har ustabil personlighetsforstyrrelse. Er i et lite vikariat av en vaskejobb som er helt ålright. Men vil jo helst tilbake til der jeg trives best nemlig i dagligvaren og prøver å jobbe med saken. Er plaga med depresjoner og angst og mistenker egentlig at jeg er bipolar men orker ikke krangle mer på dps ang det og evt add/adhd. Spørsmålet mitt er vel egentlig hva jobber dere med som har ustabil personlighetsforstyrrelse, hvor mye jobber dere og hvilke konflikter/utfordringer møter dere på med diagnosen hvordan løser dere det/takler det? Hilsen ny i gamet som 30 åring:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Jeg svarte i den andre tråden din. Det er forskjell på å ha trekk fra en lersonlighetsfirstyrrelse og det å faktisk ha den. Anonymkode: 2efb7...f52 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.