Gå til innhold

Ustabil personlighetsforstyrrelse og jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 5.12.2016 at 3:15 PM, Athena86 said:

Fint du har musikken å distrahere deg med. Kanskje det er lurt å teste ut medisiner for å se om det har virkning? Selv om det ikke nødvendigvis blir borte så kan det dempe det verste? Kankje du og kunne prøvd å jobbe 25-30% i starten og evt øke på litt etter hvert? Jeg får masse angst på morgen og resten av dagen fram til kvelden. Da begynner både paranoia og angsten å roe seg ned. Jeg går på medisiner på kvelden når jeg skal sove men av og til føles det som at man har lyst til å ta et helt brett for å sovne fortest mulig fra angsten. Mens andre dager plutselig er nærmest fraværende og behandleren min klør seg i hodet over dette

Orker ikke lage ny småtråd så tar litt mer her... Jeg gruer meg for morgendagen. Skal til legen for legeerklæring i forbindelse med innsøking til aap. men frykter jeg får avslag så klarer ikke lavære å stresse ned med jobbsøking. Men får ikke til så mye som jeg vil og bør. Paranoia har overtak. Har slurvet med medisinen i høst og har meg selv å takke. De demper det verste. Har ikke vært innlagt selv om jeg har hatt behov. Har latt være å ta kontakt pga noe behandleren min sa til meg i starten da jeg var enda dårligere og pga diagnosen han og teamet mener jeg har - ustabil personlighetsforstyrrelse.. Jeg stoler litt mer på behandleren min nå enn tidligere. Stoler og mer på fastlegen min selv om jeg ikke løper ned dørene... Grunn til bekymring? Jeg vil jo jobbe og veit det er mulig men jeg må ha en jobb jeg trives i og den må jeg skaffe selv..

Skrevet

Har og økonomiske vansker etter i sommer som jeg prøver å ta tak på med litt hjelp fra nav men klarer ikke alt av regnestykker  selv pga mattevanskene mine. Men er redd de kommer til å si at det er diagnosen min som gjør at jeg ikke får gjort det. Vet ting blir verre med tiden

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si Er nå et nummer i ventelønn Har erfart at man kan aldri skrus langt nok ned Prøver å slitte å røyke tobakk og være veldig forsiktig med å være for åpen om ting

Man blir så lett utsatt for represalier eller fordømt spesielt dersom man er barnløs og har produsert dårlig i livet

Gjelder uansett utdanning Spør du meg Men jeg har aldr skammer meg over noe

Bare hatt mye angst og indre utmatting som blir være og være å stå i ettersom man blir gamleregamlerenBeundrer

Anonymkode: 72727...db2

AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg skammer meg Nå far hadde på den lange frakken han lignet mafia på tvile dengang vi var i butikken å kjøpte sykkel til meg Var da ca5 år tror jeg

Skammer meg over skammen i dag

Håper medisinen snart virker nå

Tenker jeg Vanskelig det med jobb

AnonymBruker
Skrevet

Det er helsa alt kommer an på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...