AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Kan det være et følgeproblem ved noen psykiske problemer at man ikke får til å kjenne tiltrekning. Kan det at man ikke har hatt romantiske følelser for noen selv om man nærmer seg 30 år ha noe med at en strever litt psykisk å gjøre? Jeg tror jeg ønsker å kjenne på en slags tiltrekning, men tror ikke jeg har kjent på det før. Jeg har hatt sex noen ganger, men da er det egentlig ikke så farlig for meg hvem det er med, for jeg kjenner ikke noen tiltrekning. Jeg vet jo det ikke skal være slik, men jeg vet ikke om det finnes noe alternativ, om dette er noe som kan ha med angst eller lignende å gjøre. Anonymkode: bb2b3...c4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Ja det kan være et "følgeproblem", men det behøver ikke ha noe med psykdom å gjøre. Noen forelsker seg vanskeligere enn andre. For å finne ut hvordan det er med deg, så må du snakke med psykolog. Anonymkode: e81ef...c88 0 Siter
aa-k-j Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan det være et følgeproblem ved noen psykiske problemer at man ikke får til å kjenne tiltrekning. Kan det at man ikke har hatt romantiske følelser for noen selv om man nærmer seg 30 år ha noe med at en strever litt psykisk å gjøre? Jeg tror jeg ønsker å kjenne på en slags tiltrekning, men tror ikke jeg har kjent på det før. Jeg har hatt sex noen ganger, men da er det egentlig ikke så farlig for meg hvem det er med, for jeg kjenner ikke noen tiltrekning. Jeg vet jo det ikke skal være slik, men jeg vet ikke om det finnes noe alternativ, om dette er noe som kan ha med angst eller lignende å gjøre. Anonymkode: bb2b3...c4f Har tiltrekningsproblemer selv og tror det kan være en kombinasjon av at det skal endel til for at jeg blir tiltrukket av noen og psyken min. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Ja. Det kalles tilknytningsproblemer, unnvikende tilknytningsstil. Anonymkode: ca86f...214 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Så dette kan være et eget problem altså, men kanskje også sammenheng med eventuell sosial angst. Er dette noe jeg kan/bør ta opp med behandler? Dette er jo ikke grunnen til at jeg kom til vedkommende og er ikke det vi jobber med, men det har betydning for meg. Det vet ikke om det kan anses relevant for det vi jobber med. Anonymkode: bb2b3...c4f 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så dette kan være et eget problem altså, men kanskje også sammenheng med eventuell sosial angst. Er dette noe jeg kan/bør ta opp med behandler? Dette er jo ikke grunnen til at jeg kom til vedkommende og er ikke det vi jobber med, men det har betydning for meg. Det vet ikke om det kan anses relevant for det vi jobber med. Anonymkode: bb2b3...c4f Har det betydning for deg -så tar du det opp, uansett hva det dreier seg om :-) 1 Siter
lokeren Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Høres ut som du er aseksuell, rett og slett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Kanskje jeg er aseksuell, det vet jeg ikke. Men kroppen min reagerer på seksuell stimuli, så det er det å oppleve seg tiltrukket av noen som er det jeg mangler, om jeg kan si det slik. Anonymkode: bb2b3...c4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.