kovakova Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 (endret) Da jeg måtte avsløre at jeg går på medisin mot psykose... første gang jeg opplever så sterkt stigma. og da han kjørte meg hjem virket ikke GPS'n i bilen hans så han sendte melding og spurte om jeg for spøk hadde fucket med den. han blir nok ikke å invitere meg hjem mer nei.... han klager over at jenter mister interessen for han når han sier han originalt kommer fra Romania(ikke sigøyner), at folk er så trangsynte... men hva var han selv:( Endret 27. november 2016 av kovakova 0 Siter
ISW Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Du MÅTTE vel ikke avsløre dette? Men ja, sånt kan skremme folk. Opplevde det selv for noen måneders tid siden, under litt andre omstendigheter, husker at jeg stilte NHD spørsmål på Eksperthjelp om han kunne bekrefte at jeg ikke var "gal" (romantisk og sjarmerende, ISW ;-) Tror antipsykotika omtrent rangerer på linje med medisiner mot HIV når det gjelder evne til å skremme en date.. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 (endret) 5 minutter siden, issomethingwrong skrev: Du MÅTTE vel ikke avsløre dette? Men ja, sånt kan skremme folk. Opplevde det selv for noen måneders tid siden, under litt andre omstendigheter, husker at jeg stilte NHD spørsmål på Eksperthjelp om han kunne bekrefte at jeg ikke var "gal" (romantisk og sjarmerende, ISW ;-) Tror antipsykotika omtrent rangerer på linje med medisiner mot HIV når det gjelder evne til å skremme en date.. Jo jeg måtte det i situasjonen fordi han ser bivirkningene mine , finger og fot som beveger seg, og det var på tide han fikk vite det. det var ikke første daten vår Endret 27. november 2016 av kovakova 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Hvis man sier at man bruker medisiner mot psykose så begynner de kanskje å tenke at det er en grunn til at man ikke forsørger seg selv. I så måte bør det vært lurt. Anonymkode: e5316...c8a 0 Siter
ISW Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, kovakova skrev: Jo jeg måtte det i situasjonen fordi han ser bivirkningene mine , finger og fot som beveger seg, og det var på tide han fikk vite det. Ok. Var litt andre omstendigheter i mitt tilfelle da. Nå bruker jeg uansett ikke AP lengre. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 Så jeg skal bare være alene resten av livet fordi jeg bruker medisiner mot psykose 0 Siter
ISW Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 2 minutter siden, kovakova skrev: Så jeg skal bare være alene resten av livet fordi jeg bruker medisiner mot psykose Det trenger du nok ikke, men på en måte forståelig at noen kan reagere. Nå spiller jo bruksområdet en rolle også da. Om det er mot schizofreni eller angst er jo litt forskjellig. 0 Siter
kovakova Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Det trenger du nok ikke, men på en måte forståelig at noen kan reagere. Nå spiller jo bruksområdet en rolle også da. Om det er mot schizofreni eller angst er jo litt forskjellig. Bipolar 1/schizo affektiv 0 Siter
kovakova Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 Tiden renner ut, ender vel med at jeg må dra til utlandet og få en donor:( synes det blir helt feil! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Rumenere og tyrkere er vel fra utlandet de og? Anonymkode: e5316...c8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 9 timer siden, kovakova skrev: Tiden renner ut, ender vel med at jeg må dra til utlandet og få en donor:( synes det blir helt feil! Du dater for å finne en far til barnet ditt? Og barn med din helse? Ja, det blir helt feil. Anonymkode: 24f2a...6ce 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.