AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Det føles som om jeg har en form for uhelbredelig hjernekreft. Kreften er hissig og vil ikke slippe taket. Når den synes å være i remisjon slår den tilbake igjen med full styrke. Orker ikke mer nå. Er sliten av dette bipolar-helvetet! 😢 Anonymkode: 71c0b...98e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 3 timer siden, kovakova skrev: Føler dette var rettet mot meg Eh... Javel? Det er det så absolutt ikke. Jeg prøvde bare å beskrive hvordan det for MEG føles å leve med bipolar lidelse. Snart kan det dog kanskje oppleves annerledes... Slitsomt serru, å svinge sånn. Anonymkode: 71c0b...98e 0 Siter
kovakova Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Fra universet, tegn på at jeg har hjernekreft fordi hjernen kjennes ut som en klump med smør spm glir fra side til side 0 Siter
Gondor Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det føles som om jeg har en form for uhelbredelig hjernekreft. Kreften er hissig og vil ikke slippe taket. Når den synes å være i remisjon slår den tilbake igjen med full styrke. Orker ikke mer nå. Er sliten av dette bipolar-helvetet! 😢 Anonymkode: 71c0b...98e Jeg forstår følelsene dine. Det kan føles som om man er besatt av en demon. Jeg håper du har det bedre når du leser dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 37 minutter siden, Gondor skrev: Jeg forstår følelsene dine. Det kan føles som om man er besatt av en demon. Nemlig! Det har slått meg også... Men det har vært litt snakk om demoner her inne i det siste, så kanskje vi ubevisst lar oss prege av slik tankegang? Skjønt jeg for min del mener at jeg hadde demontanker før jeg leste om det på forumet her.... Er det slik med deg også? Anonymkode: 71c0b...98e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, kovakova skrev: Fra universet, tegn på at jeg har hjernekreft fordi hjernen kjennes ut som en klump med smør spm glir fra side til side Ser også for meg hjernen som smørlignende, mykt sådan.. Og det kan godt hende at den beveger på seg også, men om det skulle være tilfelle betyr ikke det at man har hjernekreft. Anonymkode: 71c0b...98e 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Det høres ikke ut som kreft på hjernen iallefall. Det er nok mer en følelse som forvirrer. BTW så har jeg erfaring med hjernesvulster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.