kovakova Skrevet 28. november 2016 Skrevet 28. november 2016 Mens alle andre har skall rundt sin hjerne,mangler jeg dette. Er en slik fornemmelse angst, hjernesvulst eller grensepsykose? Burde jeg be om MR? Jeg skal be om MR... men vet ikke om jeg tørr, redd det skal være flust av svulster. Idag kom et innlegg med ordet hjernekreft, føler det var rettet mot meg personlig. Glad jeg skal til psykologen i morgen 0 Siter
Gjest Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 36 minutter siden, kovakova skrev: Mens alle andre har skall rundt sin hjerne,mangler jeg dette. Er en slik fornemmelse angst, hjernesvulst eller grensepsykose? Burde jeg be om MR? Jeg skal be om MR... men vet ikke om jeg tørr, redd det skal være flust av svulster. Idag kom et innlegg med ordet hjernekreft, føler det var rettet mot meg personlig. Glad jeg skal til psykologen i morgen Det var jeg som skrev det innlegget du sikter til, og det var IKKE myntet på deg! God bedring, håper psykologen din kan hjelpe deg. 0 Siter
kovakova Skrevet 29. november 2016 Forfatter Skrevet 29. november 2016 The Universe works in mysterious ways 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 6 timer siden, kovakova skrev: Mens alle andre har skall rundt sin hjerne,mangler jeg dette. Er en slik fornemmelse angst, hjernesvulst eller grensepsykose? Burde jeg be om MR? Jeg skal be om MR... men vet ikke om jeg tørr, redd det skal være flust av svulster. Idag kom et innlegg med ordet hjernekreft, føler det var rettet mot meg personlig. Glad jeg skal til psykologen i morgen Hjernen din har samme konsistens som andre hjerner, og den har i alle fall et skall. Jeg tror du vet dette, men tenkte jeg skulle nevne det allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.