AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Jeg står på 300 mg Lamictal (serumkonsentrasjon 16) og 200 mg Seroquel mot BPII og har nylig trappet ned Efexor fra 150 mg til 75 mg i samråd med behandler. Først fire uker på 112,5 mg, deretter fem uker på 75 mg. På 112,5 mg følte jeg meg mer effektiv og konsentrert, om enn noe mer nervøs. Nå, på 75 mg, opplever jeg imidlertid en god del mer angst. Nå skal det også sies at jeg i denne fasen også hatt store ytre påkjenninger. Jeg prokrastinerer mer, har vanskelig for å konsentrere meg og har lavere selvtillit - i tillegg til den rene angstingen. Hva anbefaler du som neste steg? 1. Øke Efexor til 112,5 mg? (Kan bli litt "svingete" av Efexor, derav ønsket om å trappe ned.) 2. Erstatte Efexor med annet AD? I så fall hvilket? Har ingen effekt av Cipralex, Tolvon hadde kun effekt på søvn. 3. Trappe opp Lamictal? På sikt ønsker jeg å seponere Seroquel, ettersom den gjør meg veldig sløv og tung i kroppen frem til lunsjtider. Men da kan jeg i hvert fall ikke gå rundt med den urofølelsen jeg har nå. Anonymkode: 28a6c...551 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.