AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Jeg bruker 42x3 lithium og 5 mg fontex. Jeg slet mye når jeg var toppmedisiner også, så jeg ser ikke hensikten med å øke medisiner og i tillegg få økt bivirkninger. Jeg går til psykiater. Jeg tror mørketiden forverrer psyken. Samtidig har jeg mange ytre påkjenninger. Jeg svinger mye opp og ned. Jeg vet turgåing er positivt. Men nå er det mørkt når jeg kommer fra jobb. Prøver å ta en tur der det er gatelys, men det har ikke samme effekt. Hvilke andre alternativer er det? Anonymkode: 900ba...2cd 0 Siter
Trine Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Kjøpe en skikkelig hodelykt og gå tur akkurat der du vil. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Be om å få målt D vitamin i blodet. Hvis det er lavt kan man bli nedstemt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, BamseLiten skrev: Be om å få målt D vitamin i blodet. Hvis det er lavt kan man bli nedstemt. Jeg har fått målt det, og det var bra. Anonymkode: 900ba...2cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 2 timer siden, Trine skrev: Kjøpe en skikkelig hodelykt og gå tur akkurat der du vil. Jeg liker ikke å gå alene i skogen når det er mørkt. Det er også lite å se av naturen i mørket, selv med hodelykt. Vi har ikke snø. Går du turer alene med hodelykt selv? Anonymkode: 900ba...2cd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker 42x3 lithium og 5 mg fontex. Jeg slet mye når jeg var toppmedisiner også, så jeg ser ikke hensikten med å øke medisiner og i tillegg få økt bivirkninger. Jeg går til psykiater. Jeg tror mørketiden forverrer psyken. Samtidig har jeg mange ytre påkjenninger. Jeg svinger mye opp og ned. Jeg vet turgåing er positivt. Men nå er det mørkt når jeg kommer fra jobb. Prøver å ta en tur der det er gatelys, men det har ikke samme effekt. Hvilke andre alternativer er det? Anonymkode: 900ba...2cd Noen trenger mer ro og hvile, spesielt i denne mørketiden. Forstår at du ikke vil øke på medisiner, ikke noe særlig med de bivirkningene. 0 Siter
Trine Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke å gå alene i skogen når det er mørkt. Det er også lite å se av naturen i mørket, selv med hodelykt. Vi har ikke snø. Går du turer alene med hodelykt selv? Anonymkode: 900ba...2cd Ok, da hjelper det ikke med hodelykt nei. Jeg syns det er deilig å gå når det er mørkt ute, mye fredligere da. Jeg går alene i skogen med hodelykt, men jeg har jo hund så er ikke helt alene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Med en skikkelig hodelykt kan det være fint å gå i naturen om natten ja. Gikk meg bort, og var "en hel høstnatt" i ukjent skogsterreng, relativt tynnkledd, uten noen form for lyskilde en gang. Ble flere timers utilsiktet trim. Var litt liv i skogen om natten. Man får jo veldige gode hodelykter med god kapasitet, til en rimelig penge nå om dagen. Anonymkode: 53703...41a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker 42x3 lithium og 5 mg fontex. Jeg slet mye når jeg var toppmedisiner også, så jeg ser ikke hensikten med å øke medisiner og i tillegg få økt bivirkninger. Jeg går til psykiater. Jeg tror mørketiden forverrer psyken. Samtidig har jeg mange ytre påkjenninger. Jeg svinger mye opp og ned. Jeg vet turgåing er positivt. Men nå er det mørkt når jeg kommer fra jobb. Prøver å ta en tur der det er gatelys, men det har ikke samme effekt. Hvilke andre alternativer er det? Anonymkode: 900ba...2cd Du må jo ikke gå tur, du kan gå på treningsenter eller hva med svømming en gang i blandt der er det ihvertfall lyst. Anonymkode: ce7b0...8a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må jo ikke gå tur, du kan gå på treningsenter eller hva med svømming en gang i blandt der er det ihvertfall lyst. Anonymkode: ce7b0...8a1 Jeg må jo ikke gå tur, men det er det som gir litt effekt. Med treningstudio blir jeg bare mer deprimert. Tror det skyldes at på tur fokuserer jeg mer på fin natur, mens på treningsstudio blir fokuset på å holde ut. Anonymkode: 900ba...2cd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.