AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 Skrevet 29. november 2016 Bare noen snakker til meg (noen ganger går det greit, så det gjelder jo ikke hver gang), så får jeg plutselig et "illebefinnende", (eller hva skal jeg kalle det, jeg har aldri hatt noe sånt før det har betynt nå de siste månedene, er det dette som kalles et angstanfall/panikkanfall?), jeg begynner å rødme (føler jeg ihvertfall, regner med jeg blir det og) jeg klarer ikke å fokusere med øynene, jeg blir skikkelig varm, klam og sitter bare å føler at "nå begynner jeg snart å fossgråte" og/eller "nå gjelder det, løp ut døra og vekk", altså dette skjer mens jeg sitter i samtale med en person/er. Dette er skikkelig grusomt jeg tørr snart ikke dra på skolen noe mer. Hva kan dette skyldes? Av diagnoser så har jeg bla sosial angst som jeg har hatt hele livet. Jeg går også på remeron Anonymkode: bb668...866 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Jeg kan rødme iblant, egentlig uten at jeg helt skjønner hvorfor. Det kan være med en gruppe kollegaer på jobben, der oppmerksomheten plutselig blir rettet mot meg mens vi prater. Selv om jeg er trygg på mine kollegaer, og liker de, så kan jeg altså rødme. Og jeg vet at det legges merke til, for det blir innimellom kommentert. Litt sånn "åå, rødmer du, nååww...". Jeg synes jo det er litt flaut, og ofte reagerer jeg med å gjemme bort ansiktet, men da rødmer jeg bare mer, ettersom jeg skjønner at det er tåpelig å gjemme seg bort sånn. Men jeg tenker litt at de rundt ikke synes det er så big deal som jeg gjør, og at de kjenner meg, og vet hvordan jeg er. Jeg bryr meg ikke om andre rødmer, for eksempel. Så prøv å tenke at det ikke er så farlig, det er bare en del av den du er. Og du er jo så pass ung at du ennå kan vokse det av deg. Verre med meg, hehe. Anonymkode: 4dc65...92d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Tar gjerne imot flere erfaringer eller om noen andre tror hva det kan være for noe?☺ Jeg har veldig mye problemer iforhold til dette, så jeg hadde blitt veldig glad om NHD kan svare på hva du tror det kan være for noe?☺ Pulsen, og hjertet dunker lynraskt. Anonymkode: bb668...866 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.