Gå til innhold

Hjernen min er ødelagt


kovakova

Anbefalte innlegg

Det har bare med forholdet dose -> serumverdi å gjøre. Noen vil få lavere serumverdi med synonym, andre høyere. Det kan ha noe å si for effekten. Hvis en får lavere effekt antar jeg en kan øke dosen?

Det at det er "billigere" har ikke noe med kvaliteten å gjøre, det har med at de som utviklet medisinen har brukt store mengder penger på det, mens synonymfabrikanten bare "snylter" på intellektuell eiendom og dermed kan ta lavere pris.

Problemet for brukeren er når man skal bytte preparat, da kan det skje forandringer i serumverdien som kan være uheldige. Når man allerede har byttet er det nok bare å justere dosen i forhold til hvordan den virker.

Sånn er det jeg har oppfattet dette i alle fall.

Anonymkode: 7acff...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

På 30.11.2016 den 2.20, kovakova skrev:

Enten er det den manisk psykosen jeg hadde for 4 år siden som ødela hjernen min eller så Er det Å ha tatt AP avogpå som har ødelagt den og nå er jeg helt stuck med AP pga kaos i hodet

angst og stramme muskler i nakken spiller også inn i bildet

Helt avhengig av AP ellers smeller alt av inntrykk sammen i hjernen min

sorry at jeg skriver så mange innlegg om hjernen min

Ja det kan jo hende..

Anonymkode: 86e77...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan jo hende..

Anonymkode: 86e77...c1d

Og det måtte du tenke på i 3 år?

Anonymkode: 1833c...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det måtte du tenke på i 3 år?

Anonymkode: 1833c...d3a

Ja fordi hjernen min er spist opp av syre. Føles ut som det er en masse larver som spiser opp hjernen min innenifra 😕

Anonymkode: 86e77...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja fordi hjernen min er spist opp av syre. Føles ut som det er en masse larver som spiser opp hjernen min innenifra 😕

Anonymkode: 86e77...c1d

Hva sa legen da de så syre på bildene? 

Anonymkode: 1833c...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva sa legen da de så syre på bildene? 

Anonymkode: 1833c...d3a

Legen fant aldri hjernen min... Jeg tror siste rest ble spist opp av larvene i mars.

Anonymkode: 86e77...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...