AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Hei, jeg ble henvist til Grorud DPS og fikk time hos en utlandsklege , ringte ditt å lurte på om jeg kan endre behandler , men fikk beskjed om jeg må førsr prøve timen hos han for jeg kan endre til andre behandler , er det mulig ?? Ettersom kan virker som muslimsk mann, så tør jeg ikke prate om legningen min og noen andre plager , er redd for å gå til time hos han , det skulle jo liksom vært motsatt , men dessverre !! Har jeg ingen mulighet til å bytte behandler for første besøk ?? Han man bli henvist til andre bydel , er det mulig ?? ( man bor i en annen bydel og gå til en annen bydel Dps ??) Anonymkode: a1afe...2ce 0 Siter
laban Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ettersom kan virker som muslimsk mann, så tør jeg ikke prate om legningen min og noen andre plager, er redd for å gå til time hos han Anonymkode: a1afe...2ce Det er da mange med utenlandske navn som verken er muslimer eller spesielt intolerante? Han har vel tatt utdannelsen og fått stillingen på normalt vis, de ønsker sikkert ikke å ha en imam-type der. Jeg synes ikke kravet om at man bør møte behandleren én gang før man bytter, er urimelig. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Jeg kjenner en muslimsk psykolog som jobber ved en DPS. Vedkommende har ingen slike fordommer. Du derimot, har det. Anonymkode: d03f0...b0e 1 Siter
Gjest Skrevet 30. november 2016 Skrevet 30. november 2016 Makan til fordommer! Ikke ALLE muslimske er imot homofile! Ikke ALLE med et ikke-norskt-navn er muslimske. At du ønsker å bytte lege pga det er vel fint klassifiseres som rasisme. Du bør være glad for å kommet inn på DPS, det er ingen selvfølge! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.