Gå til innhold

Lurer ang DPS behandlere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ble henvist til Grorud DPS og fikk time hos en utlandsklege , ringte ditt å lurte på om jeg kan endre behandler , men fikk beskjed om jeg må førsr prøve timen hos han for jeg kan endre til andre behandler , er det mulig ?? Ettersom kan virker som muslimsk mann,  så tør jeg ikke prate om legningen min og noen andre plager , er redd for å gå til time hos han  , det skulle jo liksom vært motsatt , men dessverre !! Har jeg ingen mulighet til å bytte behandler for første besøk ?? Han man bli henvist til andre bydel , er det mulig ?? ( man bor i en annen bydel og gå til en annen bydel Dps ??) 

Anonymkode: a1afe...2ce

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom kan virker som muslimsk mann, så tør jeg ikke prate om legningen min og noen andre plager, er redd for å gå til time hos han

Anonymkode: a1afe...2ce

Det er da mange med utenlandske navn som verken er muslimer eller spesielt intolerante? 

Han har vel tatt utdannelsen og fått stillingen på normalt vis, de ønsker sikkert ikke å ha en imam-type der. Jeg synes ikke kravet om at man bør møte behandleren én gang før man bytter, er urimelig. 

Skrevet

Jeg kjenner en muslimsk psykolog som jobber ved en DPS. Vedkommende har ingen slike fordommer. Du derimot, har det. 

Anonymkode: d03f0...b0e

Skrevet

Makan til fordommer! Ikke ALLE muslimske er imot homofile! Ikke ALLE med et ikke-norskt-navn er muslimske. At du ønsker å bytte lege pga det er vel fint klassifiseres som rasisme. Du bør være glad for å kommet inn på DPS, det er ingen selvfølge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...