Gå til innhold

Press i hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det seponeringsbivirkninger?

Kjenner mye på toppen av hodet, er vel naturlig når kanalene åpnes/filteret forsvinner?

Skrevet

Altså, det føles som jeg har en stram hjelm på hodet. Fikk healing i dag av samboeren men det hjalp bare en stund. 

Skrevet (endret)

Man får det sånn når man først har begynt med AP Og så slutter virker det som...:/

Endret av kovakova
Skrevet
3 minutter siden, kovakova skrev:

Man får det sånn når man først har begynt med AP Og så slutter virker det som...:/

Men det går over?

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det går over?

Ikke for meg..

Skrevet
19 minutter siden, kovakova skrev:

Ender med psykose...

Ikke for meg. 

Skrevet
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke for meg. 

Da er det bare å holde ut og se om det går over;)

Skrevet
35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke for meg. 

Altfor tidlig å konkludere med. 

Anonymkode: 79db5...aaa

Gjest Liten40
Skrevet
11 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det går over?

Du må jobbe med avspenning. Hvordan du får til det er helt individuelt. Forslag er: yoga, meditasjon, musikk, autogen trening, trening som gir ro i hodet (for meg jogging i skogen) lange turer, klappe en katt, formingsaktiviteter/strikking, skrive, klem et tre, hogge ved etc.

Har følt dette mye. Og det kan som kovakova sier føre til psykose. Men du kan også jobbe deg ut av det. Kan ikke så mye om healing, men vil tro det også har en avslappende virkning.

Det er psykisk stress. Det er ikke nødvendigvis farlig, men du skal ta det på alvor. Det betyr du må på den ene eller andre måten hjelpe hjernen å roe ned. Det er jo det mange bruker medisiner til. For meg betyr det også at jeg må logge meg litt av internett, det blir for mye info/inntrykk.

Det er ikke akkurat seponeringsbivirkninger, men sånn hjernen din blir av å klare seg uten medisiner. Vi har stressa hjerner. Sånn er det bare.

Skrevet
43 minutter siden, Liten40 skrev:

Du må jobbe med avspenning. Hvordan du får til det er helt individuelt. Forslag er: yoga, meditasjon, musikk, autogen trening, trening som gir ro i hodet (for meg jogging i skogen) lange turer, klappe en katt, formingsaktiviteter/strikking, skrive, klem et tre, hogge ved etc.

Har følt dette mye. Og det kan som kovakova sier føre til psykose. Men du kan også jobbe deg ut av det. Kan ikke så mye om healing, men vil tro det også har en avslappende virkning.

Det er psykisk stress. Det er ikke nødvendigvis farlig, men du skal ta det på alvor. Det betyr du må på den ene eller andre måten hjelpe hjernen å roe ned. Det er jo det mange bruker medisiner til. For meg betyr det også at jeg må logge meg litt av internett, det blir for mye info/inntrykk.

Det er ikke akkurat seponeringsbivirkninger, men sånn hjernen din blir av å klare seg uten medisiner. Vi har stressa hjerner. Sånn er det bare.

Ja det hjalp litt å få healing i hodet, det virker som jeg må ha ro og da kan jeg ikke høre musikk. La meg i sofaen og slappet av, tror jeg skal prøve å meditere igjen. Det er jo ro. 

Du har hatt det du og ja, men du takler det bra. Da kan jeg også klare det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...