Gå til innhold

Et løfte til meg selv:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal slutte å bruke så mye tid her, fordi jeg har mye annet jeg skulle ha lest.

Jeg skal logge meg på dol maks en gang i uken.

Den ene gangen skal være etter veiing, siden vi er noen her som skal prøve å støtte/ motivere hverandre til å oppnå en sunnere bmi. Da leser jeg  hvordan det går med dere som også jobber med å komme i normalvekt, og rapporterer hvordan jeg har klart meg siste uken.

Jeg informerer om det her, fordi jeg tror det blir lettere for meg å holde når dere andre her er informert. 

"Ses" neste uke.

Skrevet
30 minutter siden, Villanda skrev:

Jeg skal slutte å bruke så mye tid her, fordi jeg har mye annet jeg skulle ha lest.

Jeg skal logge meg på dol maks en gang i uken.

Den ene gangen skal være etter veiing, siden vi er noen her som skal prøve å støtte/ motivere hverandre til å oppnå en sunnere bmi. Da leser jeg  hvordan det går med dere som også jobber med å komme i normalvekt, og rapporterer hvordan jeg har klart meg siste uken.

Jeg informerer om det her, fordi jeg tror det blir lettere for meg å holde når dere andre her er informert. 

"Ses" neste uke.

Ok ses :) 

Bare en gang i uken var ikke verst, hadde ikke jeg klart. 

Skrevet

Ikke frekt ment, men hvorfor er dette under "psykiatri"?

ellers et fornuftig løfte om du har mye annet du skulle ha lest :)

Skrevet
På Friday, December 02, 2016 den 13.24, Maw87 skrev:

Ikke frekt ment, men hvorfor er dette under "psykiatri"?

ellers et fornuftig løfte om du har mye annet du skulle ha lest :)

I dette forum fordi det et her jeg har vanket mest. Ellers handler det vel om å stå i mot impulser og evne til delay. Og om å bevisst velge hvordan en vil bruke tiden sin. Kanskje mer psykologi enn psykiatri. Skulle kanskje stått under meldinger, men det ble nå her. Kan kanskje tenke annerledes en annen gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...