stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Satt i telefonen i dag, og da hørte jeg intens banking fra veggen. Jeg ble litt ufokusert og tenkte "Noen vil ha kontakt", men fortsatte samtalen. Det dunket en god stund, kan dette ha vært hallusinasjon? Det var jo utrolig virkelig, men jeg var jo alene i huset så kunne ikke spør om andre hørte det. Har tenkt på den bankingen nå, og hva det var. Kom fra veggen inne i stua. Har tenkt på at jeg leste at man kunne få hallusinasjoner av å slutte med ap. 0 Siter
Inner self Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Du får ringe Åndenes makt. Psykiatrien tror du jo ikke på? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, Inner self skrev: Du får ringe Åndenes makt. Psykiatrien tror du jo ikke på? Haha ja mulig jeg må ringe dem hvis dette fortsetter. Jo har tro på psykiatrien og, ellers hadde jeg ikke hatt kontakt med dem. Føler jeg får støtte fra psykiatrien. 1 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Satt i telefonen i dag, og da hørte jeg intens banking fra veggen. Jeg ble litt ufokusert og tenkte "Noen vil ha kontakt", men fortsatte samtalen. Det dunket en god stund, kan dette ha vært hallusinasjon? Det var jo utrolig virkelig, men jeg var jo alene i huset så kunne ikke spør om andre hørte det. Har tenkt på den bankingen nå, og hva det var. Kom fra veggen inne i stua. Har tenkt på at jeg leste at man kunne få hallusinasjoner av å slutte med ap. Ja, hallusinasjoner enten syn, lukt eller lyd er en del av psykoseproblematikken som blir dempet av medisiner. Tror alle mennesker iblant hører, lukter eller ser noe de ikke forstår, vet hvor det kommer fra. Men de finner plausible forklaringer på det."Det var sikkert bare vinden eller en dør" etc Hvis du tenker veldig mye på det og begynner å lete etter overnaturlige forklaringer blir det fort sykdom. Jeg opplever fortsatt slike ting, men forsøker å ikke legge for mye i det som egentlig bare er små opplevelser. Man kan ikke alltid finne forklaringen og bør bruke tankevirksomheten på andre ting. Tror jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, Liten40 skrev: Ja, hallusinasjoner enten syn, lukt eller lyd er en del av psykoseproblematikken som blir dempet av medisiner. Tror alle mennesker iblant hører, lukter eller ser noe de ikke forstår, vet hvor det kommer fra. Men de finner plausible forklaringer på det."Det var sikkert bare vinden eller en dør" etc Hvis du tenker veldig mye på det og begynner å lete etter overnaturlige forklaringer blir det fort sykdom. Jeg opplever fortsatt slike ting, men forsøker å ikke legge for mye i det som egentlig bare er små opplevelser. Man kan ikke alltid finne forklaringen og bør bruke tankevirksomheten på andre ting. Tror jeg. Ok. Får bare observere det og la det fare, ikke tenke så mye over det. Det er jo endel av livet. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Satt i telefonen i dag, og da hørte jeg intens banking fra veggen. Jeg ble litt ufokusert og tenkte "Noen vil ha kontakt", men fortsatte samtalen. Det dunket en god stund, kan dette ha vært hallusinasjon? Det var jo utrolig virkelig, men jeg var jo alene i huset så kunne ikke spør om andre hørte det. Har tenkt på den bankingen nå, og hva det var. Kom fra veggen inne i stua. Har tenkt på at jeg leste at man kunne få hallusinasjoner av å slutte med ap. Det er sykdommen din stjernestøv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, XbellaX skrev: Det er sykdommen din stjernestøv. Ja det er vel det og den må jeg leve med. 0 Siter
Trine Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Kanskje det var skjærer. Noen ganger styrer de utenfor huset her så det høres ut som banking i veggen. Eller når hakkespetten hakker i strømstolpen. Lyden går i kabelen så det høres ut som den banker i veggen. Ellerså er det nok halusinasjoner siden du har sluttet på medisiner. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Trine skrev: Kanskje det var skjærer. Noen ganger styrer de utenfor huset her så det høres ut som banking i veggen. Eller når hakkespetten hakker i strømstolpen. Lyden går i kabelen så det høres ut som den banker i veggen. Ellerså er det nok halusinasjoner siden du har sluttet på medisiner. Det kom fra inne i veggen, tydelig og klar banking og det varte en stund også. Prøvde å se om bildene beveget seg men det gjorde de ikke, mulig det er hallusinasjoner ja. Må venne meg til det nå. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Ja det er vel det og den må jeg leve med. Jeg er redd du må det, men jeg er ikke enig i måten du vil leve med den på. Har du fått pyntet til jul? I dag har jeg fått måkt ut alle nissene fra boden ;-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 10 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg er redd du må det, men jeg er ikke enig i måten du vil leve med den på. Har du fått pyntet til jul? I dag har jeg fått måkt ut alle nissene fra boden ;-) Hei? Hva mener du med å "måke ut alle missene fra boden" ? Er det et uttrykk? Jeg er ferdig med adventskalenderne og har hengt opp alle julestjerner, :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Madelenemie skrev: Hei? Hva mener du med å "måke ut alle missene fra boden" ? Er det et uttrykk? Jeg er ferdig med adventskalenderne og har hengt opp alle julestjerner, :-) Det betyr å rote dem frem, som i å finne frem alle kassene med julepynt ;-) Hyggelig å se deg igjen her inne MM. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 17 minutter siden, XbellaX skrev: Det betyr å rote dem frem, som i å finne frem alle kassene med julepynt ;-) Hyggelig å se deg igjen her inne MM. :-) Takk for ny opplysning, og hull-tetting. Hyggelig se deg også:-) Jeg er inni mellom her:-) Greier ikke, ikke stikke innom denne fine gjengen med alt fra de søteste, til de mest irriterende, men viktigere, snille dolere:-) Jeg er glad du er glad for å se meg, jeg er glad for å se deg og de andre, og jeg er vel ofte gladere enn de fleste, bare for å se at, "puh, her er det som det var, og her er de hele gjengen:-), Jeg liker kontinuitet:-)" Adventsklem til deg fra meg. Endret 1. desember 2016 av Madelenemie 2 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 38 minutter siden, XbellaX skrev: Jeg er redd du må det, men jeg er ikke enig i måten du vil leve med den på. Har du fått pyntet til jul? I dag har jeg fått måkt ut alle nissene fra boden ;-) Litt hallusinasjoner tåler jeg. Har pyntet litt med adventsstjerne og stake og lilla duk og lys. Nissene får vente :-) 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Det er det presset i hodet jeg ikke takler. Faen håper det går over snart, er ikke kjekt å føle man har en stram hjelm på seg 0 Siter
ISW Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Noe sier meg at det blir flere slike tråder i tiden som kommer. Det et lov å snu før det er for sent, Stjernestøv. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 9 minutter siden, issomethingwrong skrev: Noe sier meg at det blir flere slike tråder i tiden som kommer. Det et lov å snu før det er for sent, Stjernestøv. Jeg har bestemt meg og jeg skal holde ut, jeg vil ikke ta latuda mer sånn er det bare. Føler iallefall litt mer nå, det er fint. 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 5 timer siden, stjernestøv skrev: Satt i telefonen i dag, og da hørte jeg intens banking fra veggen. Jeg ble litt ufokusert og tenkte "Noen vil ha kontakt", men fortsatte samtalen. Det dunket en god stund, kan dette ha vært hallusinasjon? Det var jo utrolig virkelig, men jeg var jo alene i huset så kunne ikke spør om andre hørte det. Har tenkt på den bankingen nå, og hva det var. Kom fra veggen inne i stua. Har tenkt på at jeg leste at man kunne få hallusinasjoner av å slutte med ap. Ikke overrasket over at spørsmålet kommer, men kjenner på en viss overraskelse over at det kom så kjapt. Men - dette er det ingen her som kan svare på. Kanskje mannen din kan undersøke om det er noe inni veggen? Er det ikke dét kan sikkert behandlerne dine svare på hva det kan være? Om du har kontakt med dem fremdeles vel og merke. Endret 1. desember 2016 av Kayia 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Kayia skrev: Ikke overrasket over at spørsmålet kommer, men kjenner på en viss overraskelse over at det kom så kjapt. Men - dette er ingen her som kan svare på. Kanskje mannen din kan undersøke om det er noe inni veggen? Er det ikke dét kan sikkert behandlerne dine svare på hva det kan være? Om du har kontakt med dem fremdeles vel og merke. Det var en knyttet hånd som banket, bank bank bank, mange ganger...det varte lenge. Ble jo distrahert der jeg satt i telefonen, vet at det ikke er noe inni veggen. Har kontakt med behandlerene ja, sykepleieren kommer i morgen. Og da blir han overrasket over hvor bra det går med meg. 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det var en knyttet hånd som banket, bank bank bank, mange ganger...det varte lenge. Ble jo distrahert der jeg satt i telefonen, vet at det ikke er noe inni veggen. Har kontakt med behandlerene ja, sykepleieren kommer i morgen. Og da blir han overrasket over hvor bra det går med meg. Du trenger ikke presisere hva du hørte, ingen her inne vet hva du kan ha i veggen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.