stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Kayia skrev: Du trenger ikke presisere hva du hørte, ingen her inne vet hva du kan ha i veggen, Så du tror altså at det er noen inni veggen? Er ganske smal den veggen, skiller stua og spisestua. Hvordan kan det være noen inni veggen? Nå er det du som har vrangforestillinger. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Så du tror altså at det er noen inni veggen? Er ganske smal den veggen, skiller stua og spisestua. Hvordan kan det være noen inni veggen? Nå er det du som har vrangforestillinger. Hvis det ikke kan ha en naturlig forklaring må det være innbilning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Gargamel skrev: Hvis det ikke kan ha en naturlig forklaring må det være innbilning. Er iallefall sikker på at det ikke er noen inni veggen, bortsett fra ånder da. Men de bruker bare veggen for å si at de er her, de er ikke inni veggen til vanlig. Men ja kan være innbilning og, skal forberede meg på sånt nå. 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 14 minutter siden, stjernestøv skrev: Så du tror altså at det er noen inni veggen? Er ganske smal den veggen, skiller stua og spisestua. Hvordan kan det være noen inni veggen? Nå er det du som har vrangforestillinger. Du vet hva jeg tror, hvorfor spør du? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Kayia skrev: Du vet hva jeg tror, hvorfor spør du? Du tror altså det er noen inni veggen? Jo velkommen til galskapens verden! Var du som ba meg spør samboeren om å finne ut om det var noen inni veggen. Herregud. Det må ha klikket for deg! 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Du tror altså det er noen inni veggen? Jo velkommen til galskapens verden! Var du som ba meg spør samboeren om å finne ut om det var noen inni veggen. Herregud. Det må ha klikket for deg! Ikke gjør deg til. Du vet at jeg mener at du er psyk, og at dette er et tegn på at sykdommen din er i ferd med å komme ut av kontroll. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Kayia skrev: Ikke gjør deg til. Du vet at jeg mener at du er psyk, og at dette er et tegn på at sykdommen din er i ferd med å komme ut av kontroll. Det var jo du som skrev det og da begynte jeg å lure på deg, det er het sant! Det må være lov! 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Det var jo du som skrev det og da begynte jeg å lure på deg, det er het sant! Det må være lov! Jeg har fulgt deg gjennom år, så jeg kunne lett se hva du la opp til i tittel og åpningsinnlegg, og tenkte at jeg skulle ta deg bokstavelig denne gangen. Dersom jeg tok deg på alvor og ba deg undersøke om dette var virkelig, ville du da være med på det, eller ville du bare hoppe rett til "evner", ånder og annet vissvass du syns er interesant når du er i ferd med å bli psykisk syk? Du gjorde altså det siste. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Kayia skrev: Jeg har fulgt deg gjennom år, så jeg kunne lett se hva du la opp til i tittel og åpningsinnlegg, og tenkte at jeg skulle ta deg bokstavelig denne gangen. Dersom jeg tok deg på alvor og ba deg undersøke om dette var virkelig, ville du da være med på det, eller ville du bare hoppe rett til "evner", ånder og annet vissvass du syns er interesant når du er i ferd med å bli psykisk syk? Du gjorde altså det siste. Jo takk for det! Det er vissvass det du kommer med og! Du er så sint, forstår ikke hvorfor. 0 Siter
Kayia Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Jo takk for det! Det er vissvass det du kommer med og! Du er så sint, forstår ikke hvorfor. Fins ikke sint, men jeg har lært nå at det ikke er vits i å prøve å diskutere med deg, og gidder derfor ikke legge opp til en samtale med mål om at du skal erkjenne ditt eget beste. Jeg har sett at du ikke husker hvor syk du blir, og at du derfor gjør som du selv vil, uavhengig av konsekvenser for deg selv og de andre rundt deg. Det er dette jeg ser at du gjentar nå. Håper for din og mannen din sin del at dere får en grei jul, og samtidig at du rekker å komme over denne runden før barnebarnet ditt blir født. Lykke til - skal holde meg unna alle dine tråder om åndelighet og evner framover, jeg lover Endret 1. desember 2016 av Kayia 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 6 timer siden, stjernestøv skrev: Satt i telefonen i dag, og da hørte jeg intens banking fra veggen. Jeg ble litt ufokusert og tenkte "Noen vil ha kontakt", men fortsatte samtalen. Det dunket en god stund, kan dette ha vært hallusinasjon? Hvis det ikke har en NATURLIG forklaring, er det nok det. Anonymkode: be18f...44f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Kayia skrev: Fins ikke sint, men jeg ser at det ikke er vits i å prøve å diskutere med deg heller og gidder ikke legge opp til diskusjon med mål om at du skal innse ditt eget beste. Jeg har sett at du gjør som du selv vil, uavhengig av konsekvenser for deg selv og de andre rundt deg, og det gjør du altså også nå. Håper for din del at dere får en grei jul og samtidig at du rekker å komme over denne runden før barnebarnet ditt blir født. Lykke til - skal holde meg unna alle dine tråder om åndelighet og evner framover, jeg lover Ok. Takk for det og ha en fin kveld 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke har en NATURLIG forklaring, er det nok det. Anonymkode: be18f...44f Ser den.. 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 (endret) 16 timer siden, Madelenemie skrev: :-) Takk for ny opplysning, og hull-tetting. Hyggelig se deg også:-) Jeg er inni mellom her:-) Greier ikke, ikke stikke innom denne fine gjengen med alt fra de søteste, til de mest irriterende, men viktigere, snille dolere:-) Jeg er glad du er glad for å se meg, jeg er glad for å se deg og de andre, og jeg er vel ofte gladere enn de fleste, bare for å se at, "puh, her er det som det var, og her er de hele gjengen:-), Jeg liker kontinuitet:-)" Adventsklem til deg fra meg. Å - du er god Du skriver så mye fint, fint å se at du stikker innom her! Endret 2. desember 2016 av påskelilje 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Skrevet 2. desember 2016 Tok vival i går og presset i hodet forsvant på magisk vis 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: Tok vival i går og presset i hodet forsvant på magisk vis Ja, den magien kalles legevitenskap Beroligende virker ofte...beroligende 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Liten40 skrev: Ja, den magien kalles legevitenskap Beroligende virker ofte...beroligende Ja det var jo himmelsk Men sykepleieren var her i dag, måtte ikke ta for mye vival sa han da jeg kunne få problemer senere. Men jeg har kontroll, er ikke ofte jeg bruker det. 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det var jo himmelsk Men sykepleieren var her i dag, måtte ikke ta for mye vival sa han da jeg kunne få problemer senere. Men jeg har kontroll, er ikke ofte jeg bruker det. Mye sånt som kan være himmelsk. Hadde en greie på sovemedisiner en stund. Utrolig fantastisk å oppleve ro og hvile når alt går på høygir. Men det er jo derfor de gir avhengighet. Så en bør jobbe for å få det til på naturlige måter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.