AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Hei. Jeg sliter mye Med angst. Tar truxal 25 MG morgen , 25 MG ettermiddag og 100 MG kveld. Truxalen hjelper veldig på angsten min men der er bare et lite problem. Jeg våkner opp flere ganger om natten! Kan truxalen foresake oppvåkninger om natten? Anonymkode: 957eb...63b 0 Siter
Gjest Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Dette står i hvertfall under bivirkninger på felleskatalogen Søvnløshet (Insomni): Problemer med å sovne, urolig nattesøvn, problemer med å sove lenge nok og/eller dårlig søvnkvalitet. 0 Siter
ISW Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Nei, du våkner opp til tross for at du tar Truxal. Truxal hjelper som regel med søvn på natten. Et alternativ er å øke dosen, men det må du ta med legen din. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 På 2.12.2016 den 13.23, issomethingwrong skrev: Nei, du våkner opp til tross for at du tar Truxal. Truxal hjelper som regel med søvn på natten. Et alternativ er å øke dosen, men det må du ta med legen din. Hvor får du dette fra? Truxal kan også påvirke søvnen om natten..... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 13 timer siden, Maw87 skrev: Hvor får du dette fra? Truxal kan også påvirke søvnen om natten..... Får dette for kraftig angst. Får angstanfall så fort jeg går ut av sengen. Har prøvd over 20 forskjellige medisiner og det er kun truxal som har fungert på angsten, 'en det negative er mye oppvåkning om nettene Anonymkode: 957eb...63b 0 Siter
Gjest Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Får dette for kraftig angst. Får angstanfall så fort jeg går ut av sengen. Har prøvd over 20 forskjellige medisiner og det er kun truxal som har fungert på angsten, 'en det negative er mye oppvåkning om nettene Anonymkode: 957eb...63b Jeg siterte h*n over ang søvn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.