AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Hei. Har bp1. Ikke i depresjon eller mani nå, så vidt jeg vet. Har de siste dagene hatt mye indre uro. Ikke i hodet, men emosjonelt. Også vært veldig sliten. Likevel har jeg sovet veldig dårlig. Etter å ha ligget våken i timesvis skjer det samme hver natt. Jeg hører pulsen min høyt. Så stopper den, og jeg får panikk. Enten er jeg i søvnparalyse, eller så klarer jeg å få slått meg selv i brystet, og så starter hjertet å slå igjen. Jeg tror dette er en slags drøm, men det føles helt ekte. Og i går, i tillegg til dette, så jeg en skikkelse stå i rommet. Da var jeg våken, altså. Hadde satt meg opp, og bytta plass i senga og sånn. Hadde også stått opp for å ta en sobril... Hva skal jeg tenke om dette, liksom? Anonymkode: 5d219...3e1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har bp1. Ikke i depresjon eller mani nå, så vidt jeg vet. Har de siste dagene hatt mye indre uro. Ikke i hodet, men emosjonelt. Også vært veldig sliten. Likevel har jeg sovet veldig dårlig. Etter å ha ligget våken i timesvis skjer det samme hver natt. Jeg hører pulsen min høyt. Så stopper den, og jeg får panikk. Enten er jeg i søvnparalyse, eller så klarer jeg å få slått meg selv i brystet, og så starter hjertet å slå igjen. Jeg tror dette er en slags drøm, men det føles helt ekte. Og i går, i tillegg til dette, så jeg en skikkelse stå i rommet. Da var jeg våken, altså. Hadde satt meg opp, og bytta plass i senga og sånn. Hadde også stått opp for å ta en sobril... Hva skal jeg tenke om dette, liksom? Anonymkode: 5d219...3e1 Det er sikkert i forbindelse med angst, tror du ikke? Eller uro da? Jeg blir overfølsom når jeg er urolig, hører blodet i årene og pulsen hører jeg også høyt. Skikkelser finnes der ute i mørket, det er ikke farlig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Det er vanskelig å si sikkert hva dette er, men en kan frykte et "noe er på gang". Det er ikke bra når personer med BP mister søvnen. Jeg synes du skal snakke med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.