Underbar Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Noen med psykiske lidelser og/eller rusproblematikk som har prøvd det? Som kan fortelle litt? 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 9 minutter siden, Underbar skrev: Noen med psykiske lidelser og/eller rusproblematikk som har prøvd det? Som kan fortelle litt? Hei Jeg har tidligere fått akupunkturbehandling på en smerteklinikk på sykehus. Primært fikk jeg det for smerter, men de satte også nåler for psyken. Da jeg begynte så trodde jeg ikke at det ville hjelpe, men det gjorde det, både for smertene og ble roligere. Effekten varte fra noen dager til en uke. Jeg har bare positivt å si om den behandlingen jeg fikk. Det er verdt å prøve. Det jeg fikk beskjed om var at for noen så virket det godt, mens på ca 60 % så virket det sånn passe og på noen virket det overhode ikke. Det skader jo ikke å prøve . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.