AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har en kollega i 50 årene med bipolar lidelse. Hun har nå vært fri for synlige symptomer i mange år, men det siste året har vært stritt. Hun har vært gjennom omfattende tester for kreft. Hun er fysisk frist, men sliter nå med feil virkelighetsoppfatninger. Jeg har ikke erfaring med dette og vet ikke hvordan jeg skal kommunisere med henne i denne fasen da jeg føler det blir feil å "jatte med". Noen med erfaring som har et godt råd til meg ? Anonymkode: 67388...235 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2016 Skrevet 2. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kollega i 50 årene med bipolar lidelse. Hun har nå vært fri for synlige symptomer i mange år, men det siste året har vært stritt. Hun har vært gjennom omfattende tester for kreft. Hun er fysisk frist, men sliter nå med feil virkelighetsoppfatninger. Jeg har ikke erfaring med dette og vet ikke hvordan jeg skal kommunisere med henne i denne fasen da jeg føler det blir feil å "jatte med". Noen med erfaring som har et godt råd til meg ? Anonymkode: 67388...235 Det eneste som hjelper er å jatte med, det er min erfaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.