Gå til innhold

Hvem skal ta vare på meg etter mammas død. Nhd det skjedde igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å handla med familien. Fikk plutselig et kraftig anfall. Stemmen min ble som et barn sa til mamma hjelp hjelp. Flekker ble synlige. Viste ikke hva jeg sa eller gjorde. Så gal ut. Dette er en grusom anfall. Hvis mamma dør hvem skal hjelpe meg da? Jeg var heldig jeg var med familien. Om jeg hadde vært alene hadde jeg ikke klart å kjøre hjem eller ta bussen. Jeg blir helt gal. Nå lurer jeg på om dette kan være migrene anfall aura uten hodepine. Hva tror dere? Er så lei av å være syl

Skrevet
6 minutter siden, Anonymesen skrev:

Var å handla med familien. Fikk plutselig et kraftig anfall. Stemmen min ble som et barn sa til mamma hjelp hjelp. Flekker ble synlige. Viste ikke hva jeg sa eller gjorde. Så gal ut. Dette er en grusom anfall. Hvis mamma dør hvem skal hjelpe meg da? Jeg var heldig jeg var med familien. Om jeg hadde vært alene hadde jeg ikke klart å kjøre hjem eller ta bussen. Jeg blir helt gal. Nå lurer jeg på om dette kan være migrene anfall aura uten hodepine. Hva tror dere? Er så lei av å være syl

Tror ikke dette er migrene. Synd at du sliter sånn med dette, syns du er usikker på hva det er. Det høres så skremmende ut å ha det sånn, forstår at du blir redd. Har du beroligende?

Skrevet (endret)

Vanskelig å svare på. Jeg har slitt med migrene store deler av livet, med aura og påfølgende hodepine. Men har aldri fått endret stemmen, ikke visst hva jeg sa og gjorde. Så det høres i hvertfall ikke ut som et klassisk migreneanfall.

Siden du skriver dette i psykiatridelen av forumet må jeg jo spørre; har du noen forhistorie med angstanfall eller lignende?

Endret av Maw87
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke dette er migrene. Synd at du sliter sånn med dette, syns du er usikker på hva det er. Det høres så skremmende ut å ha det sånn, forstår at du blir redd. Har du beroligende?

Hvordan i alle dager skal jeg leve med det. Kan ikke ha barn. Skal jeg da begynne å si til barna mine under anfall hjelp plis hjelp. Det er så vondt at ingen fagfolk vet hva dette er. For meg blir mer sikkert at det et en straff fra Gud for mine grusome synder. Når ikke legene vet hva dette er betyr det at det er straff

Skrevet
1 minutt siden, Anonymesen skrev:

Hvordan i alle dager skal jeg leve med det. Kan ikke ha barn. Skal jeg da begynne å si til barna mine under anfall hjelp plis hjelp. Det er så vondt at ingen fagfolk vet hva dette er. For meg blir mer sikkert at det et en straff fra Gud for mine grusome synder. Når ikke legene vet hva dette er betyr det at det er straff

Det er rart legene ikke finner ut av det, de burde jo ha kunnskapen til det. Feil at du skal lide unødig, men hvorfor skulle Gud straffe deg? Tror ikke Gud straffer folk, men tror vi får igjen det vi sender ut. Da varer det ikke evig, så stygg har du vel ikke vært?

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er rart legene ikke finner ut av det, de burde jo ha kunnskapen til det. Feil at du skal lide unødig, men hvorfor skulle Gud straffe deg? Tror ikke Gud straffer folk, men tror vi får igjen det vi sender ut. Da varer det ikke evig, så stygg har du vel ikke vært?

Jeg gråter av dette. Jeg kan aldri stifte familie eller jobbe. Kun være feit og kjempe syk. Det er helt klart bedre å være psykotisk

Skrevet
Akkurat nå, Anonymesen skrev:

Jeg gråter av dette. Jeg kan aldri stifte familie eller jobbe. Kun være feit og kjempe syk. Det er helt klart bedre å være psykotisk

Det må da finnes håp for deg og, det må da være behandling for det du har. Klem <3 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...