Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg eller er dette straff fra Gud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen fagfolk inkludert nhd aner hva som feiler meg. Gjør meg provosert at nhd og andre har den lønnen når de ikke engang vet hva jeg lider av. Fikk anfall igjen. Tok sobril og det ble bedre. Hvis fagfolk har gitt meg opp. Ja da krever jeg at dere søker ufør for meg i det minste. Har ikke øyebryn har fedme mamma kan dø osv.

Skrevet

Ufør må du nok pent søke om selv. Og det er heller ikke noe å trakte etter, skal jeg fortelle deg. Jeg har vært ufør siden 2014, nå prøver jeg å gå på skole, og komme meg videre og forhåpentligvis få meg en jobb. Jeg tror forresten ikke på Gud, så tviler på at han straffer deg.. Grunnen til at NHD og andre har høy lønn, er at de har gått mange år på skole og jobber og får lønn deretter . Så de har jobbet for å komme seg dit de er.

Skrevet (endret)

Makan til trangsynt tankegang. "Krever at dere søker ufør for meg" Dummeste jeg har lest på lenge.

Du kan få lønnen til en psykiater du også, start med å studere!

Selvfølgelig synd om ingen finner ut hva som feiler deg, men det betyr ikke derfor at legen som behandler deg skal ha mindre i lønn!

Og det er nok ikke bare bare å sitte å diagnosere over et forum heller...

Endret av Maw87
Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Ingen fagfolk inkludert nhd aner hva som feiler meg. Gjør meg provosert at nhd og andre har den lønnen når de ikke engang vet hva jeg lider av. Fikk anfall igjen. Tok sobril og det ble bedre. Hvis fagfolk har gitt meg opp. Ja da krever jeg at dere søker ufør for meg i det minste. Har ikke øyebryn har fedme mamma kan dø osv.

Har du IQ på 59 har du PU og da får du garantert ufør. Rart du ikke har det allerede forresten, du fikk vel ikke så lav IQ over natten? ....

Anonymkode: 5525e...e8c

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du IQ på 59 har du PU og da får du garantert ufør. Rart du ikke har det allerede forresten, du fikk vel ikke så lav IQ over natten? ....

La oss si jeg får ufør. Hva endrer det? Hva skal jeg med penger og hus når jeg ikke får til noe i livet. Helse og familie er de tingene som betyr mest. La oss si jeg tjener 10 mil i måneden. Men hva er så bra med det. Når jeg får anfall og har det helvette. Har mista litt intressen for ufør

Skrevet
3 minutter siden, Anonymesen skrev:

La oss si jeg får ufør. Hva endrer det? Hva skal jeg med penger og hus når jeg ikke får til noe i livet. Helse og familie er de tingene som betyr mest. La oss si jeg tjener 10 mil i måneden. Men hva er så bra med det. Når jeg får anfall og har det helvette. Har mista litt intressen for ufør

Jeg tror det meste du skriver er tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...