Gå til innhold

Bli paranoide krenket / dårlig fulgt opp Pga sine symptom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de møtt med motoverføringer av helsevesen og dertil dårlig behandlet ?

Undrer meg på om deres mistillit ikke blir tatt inn som sykdom og om de kan få hard medfart ? Jeg stolte ikke på min behandler ( dessverre ) og drakk meg full og fortalte om min lidelse til noen fremmede . De trodde jeg var oppmerksomhetsyk og jeg ble kastet in arresten i frykt for at at jeg kunne komme ut av kontroll . Var det mitt beste ? Bedre og kommet til noen dom ville hjelpe og ikke be meg holde kjeft når jeg skrek .

Tenker det kan medføre flere gjennomførte sucid om paranoide møtes slik . Tror de ikke klarer å be om den hjelp de trenger og kan være litt avhengig av at noen sier di faktisk må behandles ..,heldigvis blr  jeg fanget opp av lokal behandler som forsto meg og den smerten jeg kanaliserte på usympatisk vis  og som jeg trodde ikke ble forstått .Lever derfor . 

Skriver nå fra en desentralisert posisjon . Håpet jeg ikke drivet meg selv til vanvidd . Er paranoide sine verste fiender ? Jeg har egentlig mye goodwill men klarer ikke ta den til meg 

Anonymkode: 023d2...aed

Skrevet

Jeg tror de fleste tenker det har mindre for seg å snakke med noen om de skriker og banner. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...