Gå til innhold

Kognitiv svikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en bli mentalt svekket av psykotiske symtom ?

Er overdreven vaktsomhet og mistenksomhet inkl i dette diagnostiske bilde ? Bruker psykiatere begrepet realitet orientering på ikke psykotiske ? 

Føler jeg ikke er som jeg var😱tom , kaos innvendig ,dårlig gjennomføringsevne og konstant indre sorg . Skal jeg ut på noe " hyggelig" , er deg som stemningen i mitt indre drar meg bed. Og sier di har ikke .fortjent det .

blir ikke akkurat bedt på jule bord når din inntekt til livets opphold stammer fra nav . Vi "mottakere " skal heller skamme oss, gjør det også .og i sorg over å ikke evne å bruke utdanning som jeg har brukt år på å tilegne meg ...noen antyder lamictal kunne hjulpet ,bør jeg ta sjansen ?? Stueren praksis ?

Tenker kroppen min trenger noe kjemisk , det finnes sp mye entusiasme og kamp evne i meg. Ikke funket med wellbutrin . Hodet er i kaos . Lurer på hva som skjer . Redd jeg i en utvikling som ikke går riktig veg . Møtt flere leget som sier at jeg virker så bipolar . Vært snakk om medisin annet enn wellbutrin , bør jeg ta sjansen?

Anonymkode: 1593a...0e1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...