AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Kan en bli mentalt svekket av psykotiske symtom ? Er overdreven vaktsomhet og mistenksomhet inkl i dette diagnostiske bilde ? Bruker psykiatere begrepet realitet orientering på ikke psykotiske ? Føler jeg ikke er som jeg var😱tom , kaos innvendig ,dårlig gjennomføringsevne og konstant indre sorg . Skal jeg ut på noe " hyggelig" , er deg som stemningen i mitt indre drar meg bed. Og sier di har ikke .fortjent det . blir ikke akkurat bedt på jule bord når din inntekt til livets opphold stammer fra nav . Vi "mottakere " skal heller skamme oss, gjør det også .og i sorg over å ikke evne å bruke utdanning som jeg har brukt år på å tilegne meg ...noen antyder lamictal kunne hjulpet ,bør jeg ta sjansen ?? Stueren praksis ? Tenker kroppen min trenger noe kjemisk , det finnes sp mye entusiasme og kamp evne i meg. Ikke funket med wellbutrin . Hodet er i kaos . Lurer på hva som skjer . Redd jeg i en utvikling som ikke går riktig veg . Møtt flere leget som sier at jeg virker så bipolar . Vært snakk om medisin annet enn wellbutrin , bør jeg ta sjansen? Anonymkode: 1593a...0e1 0 Siter
Kanonføde Skrevet 3. desember 2016 Skrevet 3. desember 2016 Medisiner kan være til god hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.