Gjest Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Noen ganger så topper det seg for meg med følelser, og "alt" jeg har lært i terapien raser sammen. Disse nedturene kommer stadig sjeldnere, men jeg føler meg like mislykket for hver gang okke som. Er dette en del av veien mot bedring, eller er det jeg som mislykkes? Hovedutfordringen min er følelser. Jobber mye med det. 0 Siter
FGT Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 26 minutter siden, MxxM skrev: Noen ganger så topper det seg for meg med følelser, og "alt" jeg har lært i terapien raser sammen. Disse nedturene kommer stadig sjeldnere, men jeg føler meg like mislykket for hver gang okke som. Er dette en del av veien mot bedring, eller er det jeg som mislykkes? Hovedutfordringen min er følelser. Jobber mye med det. Syns ikke dette er å mislykkes, siden du jobber med det hele tiden. Bare forsett, og husk at det er ikke hvor mange ganger du faller som teller. men hvor mange ganger du reiser deg igjen. 3 Siter
Gjest Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Tenker også at dette er en del av veien for å bli bedre. Lykke til 0 Siter
Gjest Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Når vet man at dette ikke er bare en følelse man har? 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 På 4.12.2016 den 13.33, MxxM skrev: Når vet man at dette ikke er bare en følelse man har? Skjønte ikke hva du mente her, kan du si litt mer? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 6 timer siden, XbellaX skrev: Skjønte ikke hva du mente her, kan du si litt mer? Noen her sier at at dette ikke er å mislykkes fordi jeg jobber med det hele tiden, og at det er en del av veien. Men hvordan vet jeg at mine følelser ikke er korrekte? Jeg føler jo at jeg mislykkes når det kommer til følelser. 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 8 timer siden, MxxM skrev: Noen her sier at at dette ikke er å mislykkes fordi jeg jobber med det hele tiden, og at det er en del av veien. Men hvordan vet jeg at mine følelser ikke er korrekte? Jeg føler jo at jeg mislykkes når det kommer til følelser. Jeg er enig med de som sier det, du reiser deg etter hvert fall, det er en bragd. Kanskje vil tiden og erfaringene du etterhvert får rundt dette hjelpe noe på følelsene du sitter med. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, XbellaX skrev: Jeg er enig med de som sier det, du reiser deg etter hvert fall, det er en bragd. Kanskje vil tiden og erfaringene du etterhvert får rundt dette hjelpe noe på følelsene du sitter med. Jeg håper du har rett. Det er vondt å føle at man mislykkes. 0 Siter
Villanda Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 På Sunday, December 04, 2016 den 9.59, MxxM skrev: Noen ganger så topper det seg for meg med følelser, og "alt" jeg har lært i terapien raser sammen. Disse nedturene kommer stadig sjeldnere, men jeg føler meg like mislykket for hver gang okke som. Er dette en del av veien mot bedring, eller er det jeg som mislykkes? Hovedutfordringen min er følelser. Jobber mye med det. Hvem skal definere hva som er å lykkes/mislykkes, for deg? 0 Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 21 timer siden, Villanda skrev: Hvem skal definere hva som er å lykkes/mislykkes, for deg? Meg selv. Så da er svaret enkelt. 0 Siter
Villanda Skrevet 13. desember 2016 Skrevet 13. desember 2016 På Wednesday, December 07, 2016 den 8.45, MxxM skrev: Meg selv. Så da er svaret enkelt. Hva er ditt svar da på å mislykkes og å lykkes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.