Gå til innhold

Skrev denne til klara klok

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det tror jeg tredje gangen jeg spør om det samma. Jeg er ikke fornøyd med svarene. Og jeg er så overrasket over at ingen av dere, og ingen i dps og ingen av fastlegene forstår hva jeg lider av.
mine symptomer er: Forvirring, vanskelig å snakke, vet ikke hva jeg gjør, flekker i ansiktet på folk og flekker i vegger og gulv blir veldig tydelige som gjør at jeg begynner å stirre på dem, jeg opplever kraftig angst, jeg opplever at ting er uten farge. Anfallene varer hele dag om jeg får det en dag, og kan bli dempa av å hvile og lukke øynene eller å sove. Jeg har fått diagnosen derealisasjon syndrom, men jeg har lest at derealisasjon anfall varer ikke så lenge som min. Min kan vare i hele dag, som gjør at jeg må ligge i senga nesten heledag. Dere har skrevet at dette kan være aura migrene, jeg har undersøkt meg for epilepsi og ikke funnet noe. Så det jeg lurer på, kan dette være aura uten hodepine? Jeg trygler dere om hjelp, jeg har så lyst å bli frisk fra dette. Dette har snart vart i 1 år, og nå har mamma kanskje fått livmorskreft, om hun dør , hvem skal ta vare på meg? Jeg klarer ikke å vaske klær pga helsa, jeg dusjer ikke jeg pusser ikke tenna, pga jeg er deprimert og føler alt uvirkelig. Jeg er kjempe syk. Mine diagnoser er, lett psykisk utviklingshemming, ocd, dystymi, derealisasjon og depersonaliserings syndrom og blandet personlighetsforstyrrelse. Jeg har så lyst å bli frisk, gråter så mye pga dette. Jeg er bekymret hvem som skal ta vare på meg om mamma dør av kreften. Jeg har fedme, har ikke øyenbryn lenger, jeg var veldig pen og spilte fotball i 3 divisjon herrer, og jeg skjønner ikke hva som skjedde plutselig. Hjelp meg! Håper dere kan hjelpe meg. DPS forstår ikke hva dette er, og jeg føler jeg ikke får hjelp

Skrevet

Altså, det er ikke veldig lett eller forsvarlig (?) å stille diagnoser gjennom nettet. Er du ikke fornøyd med prøvene hos fastlegen/sykehuset eller hva det måtte være så be om en second opinion. Dette har du krav på uten grunn.

Og det er dessverre ikke alltid man får svar på hvorfor ting er som de er.

Skrevet
23 minutter siden, Maw87 skrev:

Altså, det er ikke veldig lett eller forsvarlig (?) å stille diagnoser gjennom nettet. Er du ikke fornøyd med prøvene hos fastlegen/sykehuset eller hva det måtte være så be om en second opinion. Dette har du krav på uten grunn.

Og det er dessverre ikke alltid man får svar på hvorfor ting er som de er.

Hva er second opinion?

Skrevet

Det ønsker ikke jeg å svare på, men det bør vel uansett tas opp med lege som foreskrev deg dette medikamentet?

Og kanskje be om en utredning på evt migrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...