stjernestøv Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 .Når det er vakkert er det vel ikke psykose? Det er angst og mørke? Jeg er glad i alle for alle er ett, vi er lys og kjærlighet. Vi henger sammen. Dette er vel bare alternativ tankegang? 0 Siter
GT1 Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 Du er i alle fall frisk nok til å klare å skrive innlegg her på dollar, så du er nok ikke psykotisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Skrevet 4. desember 2016 9 minutter siden, GT1 skrev: Du er i alle fall frisk nok til å klare å skrive innlegg her på dollar, så du er nok ikke psykotisk. Nei er nok ikke det 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 4. desember 2016 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, stjernestøv skrev: .Når det er vakkert er det vel ikke psykose? Det er angst og mørke? Jeg er glad i alle for alle er ett, vi er lys og kjærlighet. Vi henger sammen. Dette er vel bare alternativ tankegang? Jeg sier det samme jeg har sagt hele tiden: Hvis du ikke er til plage for familie og verden rundt. Og du ikke er til fare for deg selv (eller andre) så nyyyt livet. Ta vare på hvert øyeblikk som er godt. Du tror ting uansett om du er på ap eller ei. Lykke til (men lytt til de du er glad i) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Skrevet 4. desember 2016 1 minutt siden, Liten40 skrev: Jeg sier det samme jeg har sagt hele tiden: Hvis du ikke er til plage for familie og verden rundt. Og du ikke er til fare for deg selv (eller andre) så nyyyt livet. Ta vare på hvert øyeblikk som er godt. Du tror ting uansett om du er på ap eller ei. Lykke til (men lytt til de du er glad i) Takk Plager ingen jeg, og det plager ikke dem at jeg sitter i sofaen som jeg alltid gjør på medisiner eller ei. Ja jeg har min tro og det blir respektert av psykiatrien her, de støtter meg. Bare venter på mer, er litt utålmodig. Gleder meg til å se filmer og bilder i pannen, det er gøy. Det er på gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.