AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 En er vel ikke i vrangforestillings verden om en registrerer egne mulige symptom .Har jeg bare sykdoms angst og er redd for å bli gal ? En underliggende følelse bare som et spørsmål om når det skjer . at noe er determinert Som å kjenne noe vil dra deg mot stupet og opplevelser knyttet til tv program snakker til deg indirekte fordi de aktualiserer smerte triggere i livet ditt Anonymkode: 277f4...024 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En er vel ikke i vrangforestillings verden om en registrerer egne mulige symptom .Har jeg bare sykdoms angst og er redd for å bli gal ? En underliggende følelse bare som et spørsmål om når det skjer . at noe er determinert Som å kjenne noe vil dra deg mot stupet og opplevelser knyttet til tv program snakker til deg indirekte fordi de aktualiserer smerte triggere i livet ditt Anonymkode: 277f4...024 Jeg må være ærlig å si jeg ikke forstår så mye av det du skriver her. Har du strevd lenge? Hvilke diagnoser har du? 0 Siter
Villanda Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 På Monday, December 05, 2016 den 6.59, AnonymBruker skrev: En er vel ikke i vrangforestillings verden om en registrerer egne mulige symptom .Har jeg bare sykdoms angst og er redd for å bli gal ? En underliggende følelse bare som et spørsmål om når det skjer . at noe er determinert Som å kjenne noe vil dra deg mot stupet og opplevelser knyttet til tv program snakker til deg indirekte fordi de aktualiserer smerte triggere i livet ditt Anonymkode: 277f4...024 Synes det virker som noe mer enn sykdomsangst i alle fall: det som er determinert og det med TVen. Hvis du registrer egne symptom. Andre symptom enn de du beskriver her? Hva legger du i stupet? Hva tenker du er bare et tidsspørsmål før skjer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Det å føle seg truffet av tv har jeg sett kan være et symptom ( selvhenføring )og derved tenker jeg meg fritatt fra å være et offer for dette ( det vil si bli ordentlig skremt ) når jeg registrerer det " som nettopp det". Jeg stiller spørsmål til om dette gjelder meg og kan si at det må være tilfeldig Noen ganger bare så sterkt . Eks når jeg nettopp har tenkt på selvmord er det en med mitt navn som er død på tv . Om du føler du ikke kan legge fra deg noe ( et tema)dukker det like vel opp som aktuelt ( uten at det burde være opplagt , men det har vel å gjøre med fiksering .) Så med rasjonelle forklaringer og en viten kan jeg tenke jeg ikke er rammet , men kan likevel kjenne meg støtt og oppskaket av det. Og så tenker jeg det er naturlig å kjenne redsel for blind vold rett etter opprivende nyheter som går på dette . Måtte snu i en trang gang i dag for jeg ble redd og var redd en som så tvilsom ut fulgte etter meg . Men jeg løp ikke , så lot denne redselen ikke dominere . Determinert handler om en ekkel følelse , som om noe inni meg ikke virker og bekymret for å bli verre fordi det kan kjennes slik ut . Dette handler om kontroll på det irrasjonelle . Håper det er sykdomsangst idet jeg har lest mye om psykisk sykdom , kanskje også for å beskytte meg mot å havne inn i den . Anonymkode: 277f4...024 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.