Gå til innhold

Oppmerksom på symptom

Anbefalte innlegg

Skrevet

En er vel ikke i vrangforestillings verden om en registrerer egne mulige  symptom .Har jeg bare sykdoms angst og er redd for å bli gal ? En underliggende følelse bare som et spørsmål om når det skjer . at noe er determinert 

Som å kjenne noe vil dra deg mot stupet og opplevelser knyttet til tv program snakker til deg indirekte fordi de aktualiserer smerte triggere i livet ditt 

Anonymkode: 277f4...024

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

En er vel ikke i vrangforestillings verden om en registrerer egne mulige  symptom .Har jeg bare sykdoms angst og er redd for å bli gal ? En underliggende følelse bare som et spørsmål om når det skjer . at noe er determinert 

Som å kjenne noe vil dra deg mot stupet og opplevelser knyttet til tv program snakker til deg indirekte fordi de aktualiserer smerte triggere i livet ditt 

Jeg må være ærlig å si jeg ikke forstår så mye av det du skriver her. Har du strevd lenge? Hvilke diagnoser har du?

Skrevet
På Monday, December 05, 2016 den 6.59, AnonymBruker skrev:

Synes det virker som noe mer enn sykdomsangst i alle fall: det som er determinert  og det med TVen. 

Hvis du registrer egne symptom. Andre symptom enn de du beskriver her?

Hva legger du i stupet?

Hva tenker du er bare et tidsspørsmål før skjer?

Skrevet

Det å føle seg truffet av tv har jeg sett kan være  et symptom  ( selvhenføring )og derved tenker jeg meg fritatt fra å være et offer for dette ( det vil si bli ordentlig skremt ) når jeg  registrerer det " som nettopp det". Jeg stiller spørsmål til om dette gjelder meg og kan si at det må være tilfeldig  Noen ganger bare så sterkt . Eks når jeg nettopp har tenkt på selvmord er det en med mitt navn som er død på tv . Om du føler du ikke kan legge fra deg noe ( et tema)dukker det like vel opp som aktuelt ( uten at det burde være opplagt , men det har vel å gjøre med fiksering .) Så med rasjonelle forklaringer og en viten kan jeg tenke jeg ikke er rammet , men kan likevel kjenne meg støtt og oppskaket av det. Og så tenker jeg det er naturlig å kjenne redsel for blind vold rett etter opprivende nyheter som går på dette . Måtte snu i en trang gang i dag for jeg ble redd og var redd en som så tvilsom ut fulgte etter meg . Men jeg løp ikke , så lot denne redselen ikke dominere . Determinert handler om en ekkel følelse , som om noe inni meg ikke virker og bekymret for å bli verre fordi det kan kjennes slik ut . Dette handler om kontroll på det irrasjonelle . Håper det er sykdomsangst idet jeg har lest mye om psykisk sykdom , kanskje også for å beskytte meg mot å havne inn i den .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...