Gå til innhold

Uforståelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg hadde mani trodde jeg at jeg var jøde/skulle bli jøde/hadde jødiske røtter, så med davidsstjerna rundt halsen knullet jeg en fest full av palestinere.

Anonymkode: 0be89...867

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg hadde mani trodde jeg at jeg var jøde/skulle bli jøde/hadde jødiske røtter, så med davidsstjerna rundt halsen knullet jeg en fest full av palestinere.

Alt kan vel skje i mani, skummel sykdom det der. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Alt kan vel skje i mani, skummel sykdom det der. 

Så var jeg så forelska og besatt av en fyr at jeg ga han 6000kr for å få ligge med han "en siste gang"

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så var jeg så forelska og besatt av en fyr at jeg ga han 6000kr for å få ligge med han "en siste gang"

Tok han pengene da? Da er jo han minst like syk. Det må være fælt å bli manisk og miste kontrollen på den måten. 

Skrevet

Han ble min undergang forresten, han trigget manien så mye at jeg ble psykotisk og aldri ble den samme igjen. Hadde jeg aldri møtt han hadde jeg vel konvertert til jødedommen den dag i dag og vært suksessfull

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde du dette i virkeligheten eller i fantasien? 

Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Gjorde du dette i virkeligheten eller i fantasien? 

Det skjedde i virkeligheten ja

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok han pengene da? Da er jo han minst like syk. Det må være fælt å bli manisk og miste kontrollen på den måten. 

Han fikk vel en 30.000kr i penger, klær og iPhone samt et ligg med min beste venninne

Skrevet

Han fikk vel en 30.000kr i penger, klær og iPhone samt et ligg med min beste venninne

For en type! :( 

Skrevet

Jeg trodde til slutt at sex med han ga frelse og skulle kjøpe flybillett til en venninne jeg trodde var kreftsyk så hun kunne få ligge med han og få frelse, men innen da var jeg innlagt

Skrevet

For en type! :( 

Det var verdt det. Men så fikk jeg en grensepsykose under hypomani der jeg trodde Gud gjorde meg klar til å selge meg selv så jeg postet om det på Facebook.. han tok det vel personlig (han er jo den prostituerte i real life), og blokka meg :( er besatt av han fire år etter...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var verdt det. Men så fikk jeg en grensepsykose under hypomani der jeg trodde Gud gjorde meg klar til å selge meg selv så jeg postet om det på Facebook.. han tok det vel personlig (han er jo den prostituerte i real life), og blokka meg :( er besatt av han fire år etter...

Å. Nei sånne typer trenger du ikke i livet ditt, han utnyttet deg på det groveste. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Å. Nei sånne typer trenger du ikke i livet ditt, han utnyttet deg på det groveste. 

Det er vel jeg som utnyttet han, Åssen kunne han si nei til alle de pengene og klærne?

Skrevet

Jeg hadde jo sykt mye mer penger enn han

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel jeg som utnyttet han, Åssen kunne han si nei til alle de pengene og klærne?

Syns iallefall han hørtes frekk ut. 

Skrevet

Syns iallefall han hørtes frekk ut. 

Jævlig frekk ja

playa meg , trigget meg noe jævlig, presset meg it i psykose

manipulerte seg til å ligge med min beste venninne spm hevn for at jeg hadde en annen en periode vi var slutt

Skrevet

Nektet levere tilbake den blå kabinkofferter min som hadde vært full av klær til han, og det gjorde meg i manien gal, og det at jeg måtte ty til prostitisjon gjorde at hodet mitt revnet

Skrevet

Jævlig frekk ja

playa meg , trigget meg noe jævlig, presset meg it i psykose

manipulerte seg til å ligge med min beste venninne spm hevn for at jeg hadde en annen en periode vi var slutt

Hold deg laaangt unna han drittsekken. 

Skrevet

Hold deg laaangt unna han drittsekken. 

Venninna mi fant han ikke tiltrekkende et sekund, men lot seg overtale til sex for at han ikke skulle forlate meg

noe han likevel gjorde like etterpå fordi jeg var dum og gal, hans ord

I to mnd var jeg besatt av å få han tilbake og skrev lange mail og tekstet så mye at han truet med å skifte nr

Så skrev han da han endelig leverte tilbake kofferten at ha ikke en gang ville ligge med meg igjen om jeg så ga han 3000kr... hva med 6000kr sa jeg? Vips så fikk jeg han igjen....

Skrevet

Venninna mi fant han ikke tiltrekkende et sekund, men lot seg overtale til sex for at han ikke skulle forlate meg

noe han likevel gjorde like etterpå fordi jeg var dum og gal, hans ord

I to mnd var jeg besatt av å få han tilbake og skrev lange mail og tekstet så mye at han truet med å skifte nr

Så skrev han da han endelig leverte tilbake kofferten at ha ikke en gang ville ligge med meg igjen om jeg så ga han 3000kr... hva med 6000kr sa jeg? Vips så fikk jeg han igjen....

Han høres jo syk i hodet ut. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...