Gå til innhold

Uforståelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da var jeg så psykotisk at han ble livredd. Bare å bli berørt var orgasme i hele kroppen... latteranfall.. troe aldri jeg vil oppleve noe så godt. Gud har fortalt meg hele episoden med han er en gave fra Gud. Jeg fikk alt jeg ønsket meg.. oppmerksomhet fra han.

Anonymkode: 0be89...867

Skrevet

Jeg lengtet etter å få oppmerksomhet for å være syk siden jeg lekte doktor og sykehus med dukkene mone som barn og nå fikk jeg det de luxe...:/

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da var jeg så psykotisk at han ble livredd. Bare å bli berørt var orgasme i hele kroppen... latteranfall.. troe aldri jeg vil oppleve noe så godt. Gud har fortalt meg hele episoden med han er en gave fra Gud. Jeg fikk alt jeg ønsket meg.. oppmerksomhet fra han.

Det må være fælt å være psykotisk å miste all kontroll. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det må være fælt å være psykotisk å miste all kontroll. 

Jeg gråt hver formiddag i to mnd mens jeg var sengeliggende pga manien gjorde jeg ikke greide spise og sove..  fordi tankene rullet rundt og på formiddagen rullet de til hvordan jeg ikke hadde fått til lovet mott pga bipolar. Men da manien var 110% var det dødsdeilig!! Full speed !! Men... da jeg begynte hallusinere og få vrangforestillinger og hukommelsestap og forvirring var det jævlig. Trodde bestevenninna Mi hadde rottet seg sammen med han og skulle rane meg og drepe meg mens jeg tok henne på fersken i leiligheten min. Da jeg ventet på legevakta på å bli lagt inn var det uutholdelig å være til

Skrevet

Det var uutholdelig da jeg var satt på cisordinol også, alt var kjedelig.. abilify er mye bedre

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråt hver formiddag i to mnd mens jeg var sengeliggende pga manien gjorde jeg ikke greide spise og sove..  fordi tankene rullet rundt og på formiddagen rullet de til hvordan jeg ikke hadde fått til lovet mott pga bipolar. Men da manien var 110% var det dødsdeilig!! Full speed !! Men... da jeg begynte hallusinere og få vrangforestillinger og hukommelsestap og forvirring var det jævlig. Trodde bestevenninna Mi hadde rottet seg sammen med han og skulle rane meg og drepe meg mens jeg tok henne på fersken i leiligheten min. Da jeg ventet på legevakta på å bli lagt inn var det uutholdelig å være til

Høres ikke greit ut nei, håper du slipper å bli sånn mer. 

Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Høres ikke greit ut nei, håper du slipper å bli sånn mer. 

Jeg tror ikke det kan skje igjen da han var en enorm trigger som nå har kuttet meg ut av livet sitt og jeg har falt for andre gutter i ettertid 

men vil nok alltid elske han på en måte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...