AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Men da var jeg så psykotisk at han ble livredd. Bare å bli berørt var orgasme i hele kroppen... latteranfall.. troe aldri jeg vil oppleve noe så godt. Gud har fortalt meg hele episoden med han er en gave fra Gud. Jeg fikk alt jeg ønsket meg.. oppmerksomhet fra han. Anonymkode: 0be89...867 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Jeg lengtet etter å få oppmerksomhet for å være syk siden jeg lekte doktor og sykehus med dukkene mone som barn og nå fikk jeg det de luxe...:/ Anonymkode: 0be89...867 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da var jeg så psykotisk at han ble livredd. Bare å bli berørt var orgasme i hele kroppen... latteranfall.. troe aldri jeg vil oppleve noe så godt. Gud har fortalt meg hele episoden med han er en gave fra Gud. Jeg fikk alt jeg ønsket meg.. oppmerksomhet fra han. Anonymkode: 0be89...867 Det må være fælt å være psykotisk å miste all kontroll. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det må være fælt å være psykotisk å miste all kontroll. Jeg gråt hver formiddag i to mnd mens jeg var sengeliggende pga manien gjorde jeg ikke greide spise og sove.. fordi tankene rullet rundt og på formiddagen rullet de til hvordan jeg ikke hadde fått til lovet mott pga bipolar. Men da manien var 110% var det dødsdeilig!! Full speed !! Men... da jeg begynte hallusinere og få vrangforestillinger og hukommelsestap og forvirring var det jævlig. Trodde bestevenninna Mi hadde rottet seg sammen med han og skulle rane meg og drepe meg mens jeg tok henne på fersken i leiligheten min. Da jeg ventet på legevakta på å bli lagt inn var det uutholdelig å være til Anonymkode: 0be89...867 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Det var uutholdelig da jeg var satt på cisordinol også, alt var kjedelig.. abilify er mye bedre Anonymkode: 0be89...867 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gråt hver formiddag i to mnd mens jeg var sengeliggende pga manien gjorde jeg ikke greide spise og sove.. fordi tankene rullet rundt og på formiddagen rullet de til hvordan jeg ikke hadde fått til lovet mott pga bipolar. Men da manien var 110% var det dødsdeilig!! Full speed !! Men... da jeg begynte hallusinere og få vrangforestillinger og hukommelsestap og forvirring var det jævlig. Trodde bestevenninna Mi hadde rottet seg sammen med han og skulle rane meg og drepe meg mens jeg tok henne på fersken i leiligheten min. Da jeg ventet på legevakta på å bli lagt inn var det uutholdelig å være til Anonymkode: 0be89...867 Høres ikke greit ut nei, håper du slipper å bli sånn mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 25 minutter siden, stjernestøv skrev: Høres ikke greit ut nei, håper du slipper å bli sånn mer. Jeg tror ikke det kan skje igjen da han var en enorm trigger som nå har kuttet meg ut av livet sitt og jeg har falt for andre gutter i ettertid men vil nok alltid elske han på en måte Anonymkode: 0be89...867 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.