aa-k-j Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Bruker 50 mg Seroquel og 10-20 mg Sarotex på kvelden. En kveld glemte jeg å ta seroquelen og resulterte i at jeg ble ganske ustabil dagen etter. Gråt veldig mye av lite, stresset, økt angst og selvmordstanker så sterke at jeg ville ta overdose. Men kan så liten dose Seroquel ha så mye å si? Skal snart til fastlegen (eneste oppfølging jeg har) og hadde vært greit å vite slik at jeg kan fortelle om den fungerer så godt eller ikke. Lurer også på om det kan være lurt å få ut kun mindre mengder medisiner slik at det er vanskelig å ta overdose om jeg blir så ustabil igjen. Må dessverre spør deg, NHD da legen min verken tar initiativ til noe eller er streng samme hvor dårlig jeg blir. Må alltid ta initiativ og spør selv så trenger litt hjelp. Beklager om dette er mas fra meg. Endret 5. desember 2016 av aa-k-j 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.