Anonymesen Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Bruker noka diett milkshake men tenkte også å begynne på disse pillene. Bruker cipralex. 1. Er disse pillene farlig å bruke? 2. Om jeg bruker piller og shake og spiser mindre. Kan jeg gå ned i vekt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Om du spiser mindre, går du ned i vekt. 0 Siter
ISW Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Slankepiller er generelt tull og fjas. Jeg drister meg til påstanden om at ingen slankepiller som selges på det norske "markedet" slanker noe annet enn lommeboken. I visse land som USA, finnes effektive slankepiller. Disse er på resept og er mer eller mindre narkotikaklassifiserte / sentralstimulerende medisiner. Slike finnes ikke i Norge. Spis mindre og beveg deg mer, så går du ned. Lettere sagt enn gjort, men det er eneste løsningen. Endret 5. desember 2016 av issomethingwrong 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Det er bevist at 30 days ikke har gir vektnedgang , NRK eller TV2 hadde en reportasje om dette slankemiddel. Det finnes slankepiller som du bare får på resept som har dokumentert virkning , spør fastlegen din etter dem. Anonymkode: 6dd1b...8cf 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Du kommer langt om du kutter ut all snop og brus også. 0 Siter
Janus30 Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, Anonymesen skrev: Bruker noka diett milkshake men tenkte også å begynne på disse pillene. Bruker cipralex. 1. Er disse pillene farlig å bruke? 2. Om jeg bruker piller og shake og spiser mindre. Kan jeg gå ned i vekt? Du går ned i vekt av kaloriunderskudd. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Om du spiser mindre, går du ned i vekt. Spiste en kebaberull og en hamburger idag. Vet at jeg ikke går ned i vekt uansett. Er ekstrem lei livet. Før var jeg tynn og spilte fotball og hadde venner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.