kovakova Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Har veldig stiv nakke og sliter med at jeg føler mye i hjernen som visstnok ikke skal være mulig å kjenne. Det gjør at jeg isolerer meg på soverommet med TV og scrolling på Facebook. Kan stiv nakke gi fornemmelser i hodet så man tror det er i hjernen? Og det påvirke en psykisk? har diagnose bipolar 1 med psykose, psykologen lurer på om det er mer pga psykosene 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 Og når folk prøver chatte med meg får jeg kaos/stress i hjernen 0 Siter
FGT Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Har hørt at det er omvendt også. At psykiske lidelser, eller traumer kan gi stivhet og plager i nakke og rygg, og beina med. 1 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 Jeg er stiv fordi jeg knakk så mye på nakken før 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 Så stivna den og jeg greier ikke knekke den opp 0 Siter
Gjest Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Går du til fysio eller kiropraktor da? Stivhet i nakke er noe som fint kunne fikses. 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, Maw87 skrev: Går du til fysio eller kiropraktor da? Stivhet i nakke er noe som fint kunne fikses. Nei gjør ikke det 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 8 minutter siden, MxxM skrev: Har du forsøkt styrketrening? Ja... kanskje jeg burde begynne med det igjen 0 Siter
cilie Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Trening og behandling - og sikkert lurt å ikke sitte så mye på PC, nettbrett osv. 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 Men det er ganske uoverkommelig bare å lage middag blir kanskje bedre når jeg får spist mer laks igjen 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 9 timer siden, kovakova skrev: Men det er ganske uoverkommelig bare å lage middag blir kanskje bedre når jeg får spist mer laks igjen Ikke for å være frekk, men tror du virkelig at mer laks vil løse den stive nakken? Er det ikke bedre å komme sef til en fysio eller lignende? 0 Siter
Gjest Liten40 Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 14 timer siden, kovakova skrev: Har veldig stiv nakke og sliter med at jeg føler mye i hjernen som visstnok ikke skal være mulig å kjenne. Det gjør at jeg isolerer meg på soverommet med TV og scrolling på Facebook. Kan stiv nakke gi fornemmelser i hodet så man tror det er i hjernen? Og det påvirke en psykisk? har diagnose bipolar 1 med psykose, psykologen lurer på om det er mer pga psykosene Jeg har ihvertfall erfaring med at reelle fysiske plager kan gi grobunn til psykotiske overbevisninger når man er syk. 0 Siter
kovakova Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Skrevet 6. desember 2016 7 timer siden, Maw87 skrev: Ikke for å være frekk, men tror du virkelig at mer laks vil løse den stive nakken? Er det ikke bedre å komme sef til en fysio eller lignende? Laks vil hjelpe mot den bipolare lidelse så jeg får energi til å trene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.