AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Altså, jeg skal begynne med behandling på poliklinikken for psykisk helse. Første timen min var for tre uker siden, men da forsov jeg meg. Da fikk jeg ny time uka etter. Jeg møtte opp, sa ifra, satte meg ned på venteværeslet. Der ble jeg sittende i en times tid (hadde time kl 10, og ble sittende til 11)før jeg tok kontakt igjen med resepsjonen. De prøvde å få tak i behandleren min, som viser seg at hadde gått til lunsj. Han hadde ikke tid etterpå heller da en annen hadde time med han. Da beklaget resepsjonen og sa de skulle ringe meg og avtale ny førstetime. En hel skoledag bortkastet... på ingen ting. I går ( mandag) hadde jeg enda ikke fått den telefonen de lovte lovte meg, så jeg bestemte meg for å ringe selv. Da fikk jeg plutselig vite at de hadde satt meg opp på førstkommende onsdag, uten å ha avtalt det med meg eller gitt meg beskjed på forhånd. Jeg føler meg ganske demotivert og flau over situasjonen. Jeg gruer meg enda mer til timen i morgen, og dette føles feil ut. Har de lov til å gjøre sånt? Jeg mistet en hel skoledag til en time jeg aldri fikk. Og hadde det ikke vært for at jeg ringte, hadde jeg mistet enda en time... Anonymkode: 2393b...67f 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 (endret) Feil skjer, sånn er det bare. Kjipt når det skjer selvfølgelig. Nå er dere skuls da, om du ser humoren i det 🙈 Er vel ikke akkurat ulovlig om det skjer en gang. Endret 6. desember 2016 av Maw87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Ja skuls er vi nå xD Men har fortsatt regning på 690 kr som ligger og ruger fra da jeg glemte det. Lurer på om samme ordning gjelder for behandler hvis vedkommende ikke møter opp til avtalt tid. Anonymkode: 2393b...67f 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja skuls er vi nå xD Men har fortsatt regning på 690 kr som ligger og ruger fra da jeg glemte det. Lurer på om samme ordning gjelder for behandler hvis vedkommende ikke møter opp til avtalt tid. Anonymkode: 2393b...67f Den er selvfølgelig kjip, og det er bakdelen med det. Pasient glemmer= Koster pasient penger Lege glemmer= Pasients problem 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Når du må vente mer enn en time på behandling slik du måtte sist, skal du ha neste time gratis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Når du må vente mer enn en time på behandling slik du måtte sist, skal du ha neste time gratis. ah, skjønner... Men siden jeg har frikort, vil det da si at jeg har en time til gode etter året er endt? Anonymkode: 2393b...67f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ah, skjønner... Men siden jeg har frikort, vil det da si at jeg har en time til gode etter året er endt? Anonymkode: 2393b...67f Den problemstillingen har jeg ikke vært innom tidligere, så svaret blir dessverre "vet ikke". 0 Siter
Gjest Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ah, skjønner... Men siden jeg har frikort, vil det da si at jeg har en time til gode etter året er endt? Anonymkode: 2393b...67f "Neste time" betyr vel nettop neste time.. Er denne timen på nyåret så.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.