Blomsterfluen Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 En med asperger som normalt ikke er asosial, som begynner å asosialisere seg fordi hun har sterke tvangstanker/handlinger om å spørre folk om unødvendige spørsmål om det som er blitt sagt og blir stresset av det som blir sagt/engstelig for at hun avslører sine vite løgner bare ved å forklare for folkene at hun ikke lyger, og glemmer "ikke-glembare" ting og alt dette har utviklet seg på 4 månederer det tidlige eller middkommen tegn på en psykosediagnose, selvom hun vet at hun glemmer og sover mindre ofte? I tilkegg så glemmer hun bokstaver i ord pga ukonsentrerthet (kan ikke konsentrere seg om så mye mer enn 50% mens hun før kunne konsentrere seg 90%) og hun går på 40 mg fluoxetin mot angsten sin. Kan de med psykoser sanndrømme sån at de får beskjed i drømmene avogtil at foreksempel frokostbrødet på kjøkkenet er muglet, og det stemte da hun sjekket morgenen etter? Glemmer de med psykose avogtil i sekunder ansikter/kroppen til meget kjente folk/venner? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 26 minutter siden, Blomsterfluen skrev: En med asperger som normalt ikke er asosial, som begynner å asosialisere seg fordi hun har sterke tvangstanker/handlinger om å spørre folk om unødvendige spørsmål om det som er blitt sagt og blir stresset av det som blir sagt/engstelig for at hun avslører sine vite løgner bare ved å forklare for folkene at hun ikke lyger, og glemmer "ikke-glembare" ting og alt dette har utviklet seg på 4 månederer det tidlige eller middkommen tegn på en psykosediagnose, selvom hun vet at hun glemmer og sover mindre ofte? I tilkegg så glemmer hun bokstaver i ord pga ukonsentrerthet (kan ikke konsentrere seg om så mye mer enn 50% mens hun før kunne konsentrere seg 90%) og hun går på 40 mg fluoxetin mot angsten sin. Kan de med psykoser sanndrømme sån at de får beskjed i drømmene avogtil at foreksempel frokostbrødet på kjøkkenet er muglet, og det stemte da hun sjekket morgenen etter? Glemmer de med psykose avogtil i sekunder ansikter/kroppen til meget kjente folk/venner? Har du kuttet ut medidinser i det siste? Anonymkode: 5f012...a0a 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Skrevet 6. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kuttet ut medidinser i det siste? Anonymkode: 5f012...a0a Nei ikke i det siste. Jeg har vært ett år nå i januar uten abilify mot sinne bare. Jeg går fortsatt på fluoxetin 40 mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Nei ikke i det siste. Jeg har vært ett år nå i januar uten abilify mot sinne bare. Jeg går fortsatt på fluoxetin 40 mg. Det må du nesten ta opp med legen din.- Anonymkode: 5f012...a0a 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det må du nesten ta opp med legen din.- Anonymkode: 5f012...a0a Ok. Hva må jeg ta opp med legen? Fluoxetinwn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Hva må jeg ta opp med legen? Fluoxetinwn? Disse spørsmåla. Anonymkode: 5f012...a0a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.