Gå til innhold

Glemsk og mer isolerende fra moderat prating med folk

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

En med asperger som normalt ikke er asosial, som begynner å asosialisere seg fordi hun har sterke tvangstanker/handlinger om å spørre folk om unødvendige spørsmål om det som er blitt sagt og blir stresset av det som blir sagt/engstelig for at hun avslører sine vite løgner bare ved å forklare for folkene at hun ikke lyger, og glemmer "ikke-glembare" ting og alt dette har utviklet seg på 4 månederer det tidlige eller middkommen tegn på en psykosediagnose, selvom hun vet at hun glemmer og sover mindre ofte?

I tilkegg så glemmer hun bokstaver i ord pga ukonsentrerthet (kan ikke konsentrere seg om så mye mer enn 50% mens hun før kunne konsentrere seg 90%) og hun går på 40 mg fluoxetin mot angsten sin. Kan de med psykoser sanndrømme sån at de får beskjed i drømmene avogtil at foreksempel frokostbrødet på kjøkkenet er muglet, og det stemte da hun sjekket morgenen etter?

Glemmer de med psykose avogtil i sekunder ansikter/kroppen til meget kjente folk/venner?

Skrevet
26 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

En med asperger som normalt ikke er asosial, som begynner å asosialisere seg fordi hun har sterke tvangstanker/handlinger om å spørre folk om unødvendige spørsmål om det som er blitt sagt og blir stresset av det som blir sagt/engstelig for at hun avslører sine vite løgner bare ved å forklare for folkene at hun ikke lyger, og glemmer "ikke-glembare" ting og alt dette har utviklet seg på 4 månederer det tidlige eller middkommen tegn på en psykosediagnose, selvom hun vet at hun glemmer og sover mindre ofte?

I tilkegg så glemmer hun bokstaver i ord pga ukonsentrerthet (kan ikke konsentrere seg om så mye mer enn 50% mens hun før kunne konsentrere seg 90%) og hun går på 40 mg fluoxetin mot angsten sin. Kan de med psykoser sanndrømme sån at de får beskjed i drømmene avogtil at foreksempel frokostbrødet på kjøkkenet er muglet, og det stemte da hun sjekket morgenen etter?

Glemmer de med psykose avogtil i sekunder ansikter/kroppen til meget kjente folk/venner?

Har du kuttet ut medidinser i det siste?

Anonymkode: 5f012...a0a

Blomsterfluen
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kuttet ut medidinser i det siste?

Nei ikke i det siste. Jeg har vært ett år nå i januar uten abilify mot sinne bare. Jeg går fortsatt på fluoxetin 40 mg.

Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei ikke i det siste. Jeg har vært ett år nå i januar uten abilify mot sinne bare. Jeg går fortsatt på fluoxetin 40 mg.

Det må du nesten ta opp med legen din.-

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten ta opp med legen din.-

Ok. Hva må jeg ta opp med legen? Fluoxetinwn?

Skrevet
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Hva må jeg ta opp med legen? Fluoxetinwn?

Disse spørsmåla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...