Gjest Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Er det noen her som har vært borti det? Jeg søkte på dol men fikk ingen treff. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Jeg føler meg så alene om å ha det sånn føler meg så jævli mislykket og "ødelagt" 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Hva mener du med fobi? Jeg tør ikke kjenne på følelser i det hele tatt og gjør alt jeg kan for å unngå det. Er det sånn du har det? Anonymkode: ff4f1...ca2 0 Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med fobi? Jeg tør ikke kjenne på følelser i det hele tatt og gjør alt jeg kan for å unngå det. Er det sånn du har det? Anonymkode: ff4f1...ca2 Fobi: frykt mot egne følelser. Jeg tør nesten ikke sjekke Lottokuppngen min i tilfelle jeg har 7 rette, redd jeg ikke takler følelsene selv om jeg sårt trenger pengene. Jeg bekymrer meg for hunden nesten hver dag fordi jeg vet den ikke vil leve så lenge - livredd for å finne den død fordi jeg ikke takler følelsene. Har angret på at jeg fikk hund pga det, selv om jeg er veldig glad i den. Ja, det er sånn jeg har hatt det. Jeg har jobbet mye og brukt ekstrem rydding og vasking for å slippe unna følelser, jeg bruker også mat (men jeg forstår ikke sammenhengen mellom følelser og mat - det bare skjer). Å åpne opp gir meg problemer. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Det er nok på tide å stenge døra og ikke åpne den mer. Forholde meg til andre som jeg gjør i jobben. Takk for svar anonym. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 7. desember 2016 Skrevet 7. desember 2016 Jeg vet ikke om jeg kjenner meg helt igjen, men delvis. Jeg er redd for sterke følelser, sinne for eksempel. Likevel vet jeg heller ikke om jeg er i stand til å ha så sterke følelser akkurat når det gjelder sinne. Jeg vil krype ned i mitt lille hjørne og ikke forholde meg til følelser eller verden generelt. Men min erfaring er at jeg overlever, det har ikke skjedd en eneste gang at jeg ikke har gjort det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.